شوت - گل

بیانیه ضددلالیسم مدیران قرمز و آبی

جام‌جم: در حالی‌که ماندن یا رفتن عباس انصاری‌فرد از باشگاه پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، دیروز صبح امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل استقلال برای دیدار با همتای پرسپولیسی خود به این باشگاه رفت. حاصل این دیدار، بیانیه‌ مشترک کوتاهی بود که متن آن به شرح زیر است: «با عنایت به رهنمودهای رئیس سازمان تربیت بدنی و دیدگاه‌های نوین فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر سالم‌سازی فضای فوتبال و دوری از پدیده شوم دلالیسم، اعلام می‌دارد که در طول نقل و انتقالات و جهت عقد قرارداد با بازیکنان، صرفا شخص بازیکن به تنهایی یا همراه مدیر برنامه رسمی نقل و انتقالات خود که دارای مجوز از فدراسیون فوتبال است، می‌تواند با این 2 باشگاه وارد مذاکره شود. ضمنا خاطرنشان می‌سازد این 2 باشگاه رقابتی برای جذب بازیکن از یکدیگر نخواهند داشت. امید است این حرکت در جهت بهبود وضعیت فوتبال کشورمان موثر و مفید فایده واقع گردد.»
کد خبر: ۲۵۲۸۲۲

مظلومی امروز مسی می‌شود

جام‌‌جم: پس از حرف و حدیث‌های فراوان، قرارداد پرویز مظلومی با باشگاه مس کرمان، امروز رسما تمدید می‌شود.
برهانی‌نژاد با تایید این موضوع به ایسنا گفت: در تلاشیم تا هرچه سریع‌تر مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده و زمینه‌ تمدید قرارداد آنها را نیز فراهم کنیم.

جوابیه باشگاه استقلال به جلالی

جام‌‌جم: پس از آن‌که مجید جلالی از رفتار مسوولان باشگاه استقلال و انتشار شایعاتی در خصوص مذاکره این باشگاه با او اظهار گلایه کرده بود، سایت باشگاه استقلال در جوابیه‌ای بلندبالا پاسخ این مربی را داد و ابتدای آن نوشت: از آقای مجید جلالی انتظار می‌رود فقط اخبار رسمی باشگاه را به رسمیت بشناسند و بنابر گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها و مطبوعات به قضاوت نپردازند.

صبا میزبان ذوب‌آهن

جام‌جم: قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برای اصفهانی‌ها خوش یمن نبود، چراکه ورزشگاه امام خمینی (ره) قم به عنوان میزبان بازی صبا و ذوب‌آهن انتخاب شد. این بازی ساعت 15 روز پنجشنبه (فردا) برگزار می‌شود و پس از آن نیز از ساعت 17، دو تیم راه‌آهن و پاس همدان در اکباتان تهران به مصاف هم می‌روند.

مهدوی‌کیا: تصمیم نگرفته‌ام

فوتبال ایران: مهدی مهدوی‌کیا، لژیونر ایرانی اینتراخت در رابطه با احتمال جدایی‌اش از این باشگاه، گفت: هنوز یک فصل دیگر از قراردادم با اینتراخت باقیمانده و تاکنون من و دیگر مسوولان تیم هیچ صحبتی در رابطه با ادامه حضور یا جدایی از اینتراخت نداشته‌ایم.

استویچکوف در مشهد

جام‌جم: سرمربی اروپایی ابومسلم از ژان‌تیگانای فرانسوی به هریستو استویچکوف بلغاری تغییر کرد. قاسمی مدیرعامل ابومسلم با تایید این خبر به فارس گفت: این مربی هفته آینده برای عقد قرارداد به مشهد می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها