چهارگوشه ورزش

معرفی ملی‌پوشان وزنه‌برداری

جام‌جم: حسین رضازاده وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تایلند و قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان را معرفی کرد. در تیم بزرگسالان احسان دارابیگی و رسول تقیان در وزن 77، سهراب مرادی در 85، امید نائیج و نواب نصیر شلال در 94، اصغر ابراهیمی و محسن بیرانوند در 105 و رشید شریفی و سعید علی حسینی در 105+ کیلوگرم حضور دارند. تیم نوجوانان هم متشکل از اصغری‌نژاد (62)، بیگلری و زارعی (69)، ‌امین زارعی (77)،‌ علیزاده و محمد پور (85)، سیار (94) و مولایی و اصغری‌خواه (94)+ است. رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا از 21 اردیبهشت و نوجوانان جهان از 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۷۶۷۷

آغاز دور جدید اردوهای کاراته و تکواندو

ایسنا: دور جدید اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته و تکواندو از دیروز به ترتیب در ورزشگاه آزادی و ساری آغاز ‌شد. شفاهی، فرخی، اسدی و عباس‌زاده 4 کاراته‌کای اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی تایلند تا پایان هفته جاری در سالن رزمی خوابگاه شماره 2 آزادی تمریناتشان را انجام خواهند داد. همچنین یوسف کرمی، بهزاد خداداد، میثم خداداد، کورش رجلی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، رضا نادریان، هادی افشار و فرزاد عبدالهی به مربیگری مجید افلاکی و به میزبانی هیات تکواندوی مازندران، اردوی2 روزه‌ای را در ساری آغاز کردند.

حریفان تیم ملی والیبال در بلغارستان

ایسنا: تیم ملی والیبال که بامداد دیروز تهران را به مقصد صوفیه پایتخت بلغارستان ترک کرد، در طول سفر 15 روزه‌اش با 2 تیم ملی‌ یونان و صربستان و 2 تیم باشگاهی زسکا و بالکان که فینالیست‌های لیگ بلغارستان هستند، بازی می‌کند.

آغاز اردوی تیم والیبال زنان

جام‌جم: دومین مرحله‌ اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان با حضور 17 ملی‌پوش از امروز تا 9 اردیبهشت در سالن بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. این تیم خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی ویتنام در شهریور آماده می‌کند.

حضور قطعی هاکی ایران در آسیایی

جام‌‌جم: حضور تیم ملی هاکی ایران در جام ملت‌های آسیا قطعی شد. این تیم در 2 بخش بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مردادماه به مالزی اعزام می‌شود.

اولین لژیونر بسکتبال بانوان

ایسنا: بهارک زرین‌قبا به عنوان اولین لژیونر بسکتبال بانوان ایران به تیم الشباب امارات پیوست. او از تیم دانشگاه آزاد برای مدت یک ماه و تا پایان لیگ امارات به این تیم عربی پیوست.

تیم ملی اسکیت به کره می‌‌رود

فارس: تیم ملی اسکیت سرعت متشکل از 12 پسر و 12 دختر در رده سنی 10 تا 18 سال در مسابقات بین‌المللیکره جنوبی شرکت خواهد کرد. ملی‌پوشان روز یکشنبه 6 اردیبهشت تهران را به مقصد سئول ترک خواهند کرد.

لغو اعزام جودو به تورنمنت سوریه

جام‌جم: تمرینات تیم ملی جودو برای حضور در تورنمنت جودوی سوریه در حال پیگیری بود که کادر فنی در کمال تعجب مطلع شدند این بازی‌ها هفته‌ گذشته برگزار شده است!

هفته پایانی لیگ برتر واترپلو

جام‌جم: هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر واترپلو امروز درحالی با برگزاری 4 بازی به انجام می‌رسد که چهره 4 تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف مشخص شده است. ایران توسعه کرج، نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه و فولاد ماهان سپاهان تیم‌هایی هستند که باید برای معرفی قهرمان در روزهای 4، 6 و 8 اردیبهشت به صورت رفت و برگشت به مصاف هم بروند.

آزادکاران در 3 تورنمنت بین‌المللی

جام‌جم: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان قرار است پس از برگزاری 2 مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، نفرات منتخب خود را در صورت موافقت فدراسیون کشتی در 3 تورنمنت بین‌المللی دانشجویان جهان، زیلکوفسکی لهستان و جایزه بزرگ باکو مورد آزمایش قرار دهد. به گفته محسن کاوه پس از این 3 اردو و بر اساس عملکرد ملی‌پوشان، ترکیب نهایی ایران در رقابت‌های جهانی دانمارک در شهریور انتخاب می‌شود.

نیروی زمینی ارتش قهرمان چوگان

جام‌جم: تیم چوگان نیروی زمینی ارتش شب گذشته با غلبه بر نوروزآباد قهرمان مسابقات جام آصف‌جاه شد. در دیدار فینال که زیر بارش شدید باران برگزار شد، تیم نیروی زمینی با نتیجه 11 بر 7 حریفش را شکست داد و به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها