سینما 2009

باندراس در فیلم جدید وودی آلن

فارس: آنتونیو باندراس هم به جمع بازیگران فیلم جدید وودی آلن پیوست.این بازیگر اسپانیایی زبان یکی از نقش‌های اصلی اثر تازه و فعلا بدون نام آلن را بازی می‌کند.فیلمبرداری فیلم، تابستان امسال در شهر لندن شروع می‌شود.نائومی واتس، بازیگر اصلی زن فیلم است و فریدا پینتو، بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین» هم یکی از نقش‌های مهم کار تازه وودی آلن را دارد.جاش برولین و آنتونی هاپکینز دیگر نقش‌های فیلم را بازی می‌کنند.فیلم جدید آلن را تهیه‌کنندگان انگلیسی و اسپانیایی تولید می‌کنند. تهیه‌کننده اسپانیایی فیلم، قبل از این «ویکی کریستینا بارسلونا» آلن را نیز تهیه کرده است.
کد خبر: ۲۳۸۶۹۶

«استرالیا» دومین فیلم پرفروش استرالیا

فارس: درام تاریخی و ماجراجویانه «استرالیا» با کنار زدن فیلم کمدی خانوادگی «بیب» ساخته کریسن نونان، تبدیل به دومین فیلم پرفروش کل تاریخ سینمای استرالیا شد.استرالیا  که با هزینه‌ای 130 میلیون دلاری تهیه شده و گران‌ترین محصول سینمایی کل تاریخ سینمای این کشور است  پس از 14 هفته نمایش در سرزمین مادری به فروش 24 میلیون دلاری دست پیدا کرده است و نمایش عمومی آن هنوز هم ادامه دارد که تا امروز کمدی‌ اکشن ماجراجویانه «کروکودیل دندی» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای استرالیاست.این فیلم که سال 1986 اکران عمومی شد به فروش کلی 30 میلیون دلاری دست پیدا کرد. «کروکودیل دندی» در دیگر کشورهای جهان هم به نمایش عمومی درآمد و قسمت‌های بعدی آن هم ساخته شد.

«بیب» که سال 1995 روی پرده سینماهای استرالیا رفت، برای 14 سال لقب دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای کشورش را به خود اختصاص داده بود.

استقبال مردم هند از زاغه‌نشینان خبرساز

فارس: درپی بازگشت زاغه‌نشینان خبرساز از مراسم اسکار، جمعیت عظیمی در فرودگاه بمبئی جمع شده بودند تا از بازیگران این درام اسکار گرفته، استقبال کنند.مشابه این استقبال هم از آ‌آر رحمان، آهنگساز هندی  که 2 جایزه اسکار گرفت  در شهر محل زندگی‌اش، چنای صورت گرفت.بچه‌های بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین»، هفته قبل برای حضور در هشتاد و یکمین دوره مراسم اسکار به لس‌آنجلس پرواز کردند.دنی بویل، کارگردان فیلم آنها را همراه خود به مراسم اسکار برد.جمعیتی که در محوطه فرودگاه بمبئی گرد آمده بودند، همان ترانه‌‌ای را می‌خواندند که رحمان برای فیلم ساخته بود. آنها بچه‌ها را از فرودگاه تا خانه‌هایشان همراهی کردند.

حضور کیت بلانشت در «رابین هود»

ایسنا: کیت بلانشت، بازیگر برنده اسکار در جدیدترین بازسازی از فیلم «رابین هود» ایفای نقش خواهد کرد.این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات، کارگردان معروف آمریکایی ساخته خواهد شد و غیر از کیت بلانشت 39 ساله، حضور راسل کرو نیز در آن قطعی شده است.به گزارش فرانس‌پرس، در این فیلم که «ناتینگهام» نام خواهد داشت، راسل کرو نقش «رابین هود» و کیت بلانشت نقش خدمتکار «ماریان» را بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها