پس از غلبه بر ورداسکو

نادال: فدرر را شکست می‌دهم

مرد شماره یک تنیس حرفه‌ای جهان پس از 5 ساعت مبارزه با هموطن خود در نیمه نهایی ملبورن ، از شکست تنیسور مطرح سوئیسی در فینال خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۰۳۷

به گزارش فارس ، رافائل نادال در 5 ست هر آنچه در توان داشت، برای حضور در فینال یکی از بزرگـ‌ترین رقابت های حرفه‌ای تنیس هزینه کرد. کارشناسان معتقدند خستگی ناشی از این جدال نزدیک به سود حریف سوئیسی نادال در دیدار نهایی خواهد بود.

ورداسکو تنیسور اسپانیایی حاضر در نیمه نهایی ملبورن در پی شکست در برابر نادال گفت: از اینکه شکست خورده‌ام ناراحتم ؛ اما آنچه مرا بیشتر ناراحت می‌کند خستگی نادال است.

وی افزود:‌ نمی‌خواستم هموطن خود را اینگونه خسته راهی دیدار نهایی کنم ؛ اما مجبور بودم تلاش خود را برای رسیدن به دیدار نهایی انجام دهم. خوشحال بودم از اینکه کشورم دو نماینده در نیمه نهایی ملبورن دارد. قطعا در جایگاه ویژه جدال نادال را تماشا خواهم کرد و امیدوارم مرد شماره اول جهان قهرمان این تورنمنت بزرگ باشد.

نادال پس از صعود به دیدار نهایی در نشست خبری خود گفت: اگر قرار باشد خستگی ناشی از یک بازی فشرده مرا در شکست دادن فدرر ناامید کند، هرگز به اینجا نمی‌آمدم. با تمام قدرت برای قهرمانی خواهم جنگید.

وی افزود: می‌خواهم زیباترین بازی زندگی ورزشی خود را برابر فدرر برگزار کنم و اطمینان دارم که می‌توانم این حریف سرسخت را بار دیگر شکست دهم تا ثابت کنم بیهوده مرد اول تنیس جهان نیستم.

این نوزدهمین باری است که نادال و فدرر در فینال جایزه بزرگ یک تورنمنت رسمی برابر هم قرار می‌گیرند.

راجر فدرر در آخرین دیدار خود برابر نادال در ویمبلدون انگلیس تن به شکست داد و از آنجا که در المپیک موفق عمل نکرد، از انگیزه کافی برای قهرمانی در ملبورن برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها