بسکتبال حرفه ای آمریکا

شروع امتیازآور «حدادی» در NBA

ملی پوش 2 متر و 18 سانتی متری بسکتبال کشورمان بامداد امروز با قرار گرفتن در ترکیب تیم ممفیس گریزلیز نخستین حضور رسمی خود در مسابقات حرفه ای آمریکا (NBA) را تجربه کرد.
کد خبر: ۲۲۶۷۳۱

به گزارش مهر ، حامد حدادی بامداد امروز بنا به نظر «مارک لاوارونی» سرمربی تیم ممفیس گریزلیز مقابل تیم «فینیکس سانز» به میدان رفت و چهار دقیقه برای تیمش بازی کرد.

در این بازی که بامداد امروز برگزار شد، تیم ممفیس گریزلیز با نتیجه 89 بر 101 مغلوب حریف شد تا سومین شکست پیاپی خود را از زمانی که حدادی به این تیم بازگشته است، متحمل شود.

در این بازی شاگردان «لاوارونی» کوارترهای نخست هر نیمه را به ترتیب با برتری (27 بر 21) و (29 بر 24) خود پایان دادند اما دو کوارتر دیگر را با نتیجه ( 22 بر 25) و (11 بر31) واگذار کردند.

امروز «دارل آرتور» در اثر برخورد با بازیکن فینیکس سانز به نام «لوئیز آمانوندسن» از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد. به همین دلیل حامد حدادی که به تازگی از تیم داکوتاویزاردز از مسابقات «دی - لیگ» به ممفیس و لیگ NBA فراخوانده شده است، به جای «آرتور» مصدوم فرصت بازی کردن را به دست آورد و موفق به کسب 2 امتیاز از 2 پرتاب انجام شده برای تیمش شد.

این در حالیست که هم تیمی وی به نام «واریک» درمدت 35 دقیقه 25 امتیاز به دست آورد.«باربوسا» امتیاز آورترین بازیکن میدان بود که 33 دقیقه برای "فینیکس سانز" بازی کرد و 28 امتیاز گرفت.

 مارک لاوارونی سرمربی تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز درپایان شکست امروز تیمش مقابل فینیکس سانزگفت: این یک واقعیت تلخ بود. در سه کوارتر مثل یک تیم بازی کردیم. اما در یک کوارتر (آخر) از بازی دست کشیدیم. ما بازی نفر به نفر را آغاز کردیم اما به همکاری خود تا پایان بازی ادامه ندادیم. به این ترتیب شما شاهد بسکتبال زشتی می شوید.

وی در بخشی از اظهارات خود خاطرنشان کرد:«ما در آغاز بازی حریف را تحت فشار قرار دادیم. ضمن در اختیار گرفتن توپ، در اطراف محوطه دروازه حریف را دریبل زدیم. اما به نظر می رسد اکسیژن بهمغر بازیکنان نمی رسید. باید از این شکست درس بگیریم اما به این معنا نیست که تغییرات اساسی ایجاد کنیم».

تیم ممفیس گریزلیز که هم اکنون با 22 باخت و 10 برد در رده دهم جدول رده بندی مسابقات بسکتبال NBA در منطقه کنفرانس غرب قرار دارد، دوم ژانویه سی و سومین دیدار خود را مقابل «اسپرز» برگزار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها