جام جم آنلاین گزارش میدهد
مسعود زندی در گفتوگو با خبرگزاری فارس با بیان این مطلب افزود: همهی خودروها زمانی که برای شمارهگذاری اقدام کنند، باید قبل از آن موفق به اخذ مجوز زیست محیطی شوند.
وی ادامه داد: زمانی که خودرویی برای شمارهگذاری اقدام کند، راهنمایی و رانندگی از سازمان محیط زیست استعلام میکند در این صورت یک نمونه از خودرو مورد نظر برای انجام تست اعزام میشود.
مدیر دفتر آلودگی هوای تهران گفت: مرحله دیگری از تست، این است که در تولیدات هم به صورت تصادفی نمونههایی انتخاب و مجددا مورد تست قرار گیرند.
وی گفت: این تستها در مرکز تست آلایندگی خودرو توسط محیط زیست و شرکت بازرسی کیفیت استاندارد انجام میشود.
زندی تصریح کرد: اولین مرحله تست پیمایش 3000 کیلومتری است که خودرو باید از این مرحله عبور کند تا بتواند وارد مراحل بعدی شود.
مدیر دفتر آلودگی هوای تهران تأکید کرد: هیچ خودوریی تا زمانی که مجوز زیست محیطی دریافت نکرده است، شمارهگذاری نمیشود.
وی در رابطه با اینکه آیا میزان آلایندگی خودروها رتبهبندی میشود یا خیر؟ پاسخ داد: رتبهبندی خوروها از لحاظ میزان آلایندگی از وظایف سازمان محیط زیست نیست،بلکه تنها رعایت استانداردها از نظر ما مهم است.
وی همچنین افزود: برای خودروهای تولیدی رعایت استاندارد یورو 2 و خودروهای وارداتی استاندارد یورو 3 رعایت شود.
زندی با بیان اینکه تنها رعایت استاندارها برای سازمان محیط زیست مهم است،گفت: اگر خودرو مطابق با استانداردهای مورد نظر باشد مشکلی نخواهد داشت؛ تنها رعایت استاندارها برای سازمان محیط زیست مهم است.
جام جم آنلاین گزارش میدهد
جام جم آنلاین گزارش میدهد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک فعال سیاسی:
یک نماینده مجلس:
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان