گروه حوادث: مدیر عملیات آتش‌نشانی شهرداری کرج گفت: انفجار مغازه‌ای در خلج‌آباد کرج، 6 نفر مصدوم برجا گذاشت. علی شعبانی در گفتگو با مهر در کرج در این باره گفت: صبح دیروز ساعت 32/10 مرکز ارتباطات آتش‌نشانی کرج، گزارشی را مبنی بر انفجار مغازه‌ای در خلج‌آباد دریافت کرد.
کد خبر: ۲۱۱۵۳۰
وی افزود: 4 دستگاه خودروی آتش‌نشانی از 2 ایستگاه ساعت 38/10 در محل حادثه حضور پیدا کردند. این مسوول خاطرنشان کرد: دلیل انفجار این مغازه از سوی کارشناسان مربوط در سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است؛ اما براساس شواهد و قرائن موجود بر سر صحنه حادثه، انفجار گاز علت اصلی این انفجار بوده است.  شعبانی یادآور شد: شعاع تخریب اولیه این انفجار 20 متر، شعاع تخریب دوم انفجار 15 متر و شعاع‌های بعدی تا 70 متر نیز خسارتی به شیشه‌های منازل مسکونی و تجاری زده است.

وی عنوان کرد: این انفجار در مغازه لوکس‌فروشی که باتری خودرو، ضبط، روکش صندلی ماشین و ... می‌فروخته، اتفاق افتاده و موج انفجار باعث ریزش سقف طبقه بالای مغازه نیز شده است.  وی ادامه داد: 6 نفر در این حادثه مجروح شدند که‌ 2 نفر به بیمارستان شهید مدنی و 2 نفر به بیمارستان امام‌خمینی(ره)‌ منتقل شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها