معاون عمرانی استاندار همدان:

همدان صاحب پیست اسکی می‌شود

همدان - خبرنگار جام‌جم: پیست اسکی تاریک دره، ایستگاه سقوط آزاد گنج‌نامه و تله‌سیژ میدان میشان به قله ارسباران اجرا می‌شود. معاون عمرانی استاندار همدان در کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی این استان با اعلام خبر تصویب احداث تله‌سیژ از منطقه میدان میشان‌قله الوند به قله ارسباران در این کارگروه افزود: جزئیات احداث تله‌سیژ میدان میشان به قله ارسباران، بعد از بررسی در کمیته کارشناسی در کارگروه طرح به تصویب می‌رسد.
کد خبر: ۲۰۲۳۸۸

حسن موسوی همچنین از بهره‌برداری آزمایشی تله‌کابین گنج‌نامه در نیمه مهرماه سال‌جاری خبر داد و اضافه کرد:از سوی شرکت تله‌کابین گنج‌نامه امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی در کنار این تله‌کابین در نظر گرفته شده است که احداث ایستگاه سقوط آزاد با دکلی به ارتفاع 40 متر از جمله این طرح‌هاست.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به صورت مشارکتی برای ایجاد تله‌کابین گنج‌نامه در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: در انتهای مسیر تله‌کابین و در محوطه میدان‌میشان نیز امکاناتی نظیر هتل‌رستوران، مرکز بازی، دریاچه مصنوعی ماهی و نمایشگاه آشنایی با زندگی عشایر اجرا خواهد شد.

موسوی با اشاره به قابلیت‌های پیست اسکی تاریک‌دره و نزدیکی آن به شهر، تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 7 میلیارد ریال برای توسعه این پیست در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها