محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در حکمی محمدرضا رحیمی را به عنوان معاون خود در امور حقوقی و مجلس منصوب کرد. پیش از این گفته می شد رحیمی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت کشور معرفی خواهد شد تا جای "مصطفی پورمحمدی" را پس از کناره گیری از این سمت پر کند.
کد خبر: ۱۷۷۳۴۹

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم رئیس جمهور خطاب به رحیمی آمده است:" به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به دانش، تعهد و تجربیات ارزنده و مستمرتان در قوای سه گانه به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس جمهور در امور حقوقی و مجلس» منصوب می شوید.

امیدوارم با بهره گیری از نیروهای متعهد، دلسوز، متخصص و کارآمد و توان علمی و کارشناسی کشور در جهت تقویت روابط و تحکیم مناسبات و همکاری های برادرانه قوای سه گانه و نهادهای اجرایی کشور و احیای حقوق عامه و نظارت جامع و موثر بر حوزه های حقوقی و امور مجلس کلیه دستگاه های اجرایی و هماهنی های لازم در تهیه ، تنظیم و تصویب لوایح مورد نیاز در راستای نیل به اهداف اصولی دولت نهم یعنی «عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی» کشور موفق باشید.

از خداوند متعال مزید توفیقات حضرتعالی در خدمت به ملت رشید و جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم. همچنین از خدمات دلسوزانه و صادقانه برادر خوبم جناب آقای مجید جعفرزاده تشکر و قدردانی می نمایم."

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها