«بیا تا برویم» ماجرایی از یک سفر عاشقانه

هماکنون در یکی از استودیوهای تهران صدای مهدی امینیخواه روی سیدی قرار میگیرد تا برای تدوین نهایی سریال «بیا تا برویم» مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۱۵۵۸۴۵

«بیا تا برویم» در سیمای مرکز فارس آماده میشود. این سریال حال و هوایی عرفانی دارد و میکوشد قصه آدمهایی را روایت کند که ناخودآگاه به سفری عاشقانه میروند که برای هر کدام از آنها جذاب و تجربه نشده است. فیلمنامه این اثر براساس قصهای از بابک لطیفی و توسط عباس اکرمی نوشته شده است. این سریال را حمید اکرمی کارگردانی کرده است.
در این سریال تلویزیونی مهدی امینیخواه، رامبد شکرابی، علی اسکندری، بهزاد رحیمخانی، سمیرا سیاح، سارا مسیحی، آرش جمالالدینی، محمد افروخته، علی نیکومنش، کاظم روزیطلب، ابوالقاسم پورشکیبایی، رحیم هودی، وحید قناعتیان، رضا ضیاعیان، علی خلیفات، مهدی بحری، سیدابراهیم رکنی و... به ایفای نقش پرداختهاند. سریال بیا تا برویم که قبلا زیارت نام داشت به تهیهکنندگی عبدالرسول یکهتاز در 7 قسمت 45 دقیقهای آماده میشود که در حال حاضر آخرین مراحل تدوین، صداگذاری و موسیقی را پشتسر میگذارد.
در ساخت این سریال تلویزیونی احمد احمدی سعدی (تصویربردار)، شکرالله داموغ (مدیر صدا)، کاظم طراحی (طراح گریم)، محمد ناصری (مدیر تولید)، سیدحسین آزادی (تدوین)، حمیدرضا لطفاللهی (آهنگساز) و غلامرضا حافظی (ناظر کیفی) همکاری کردهاند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها