بازیکنان سپاهان دیروز آخرین تمرین خود را در محل کمپ تیم های ملی فوتبال برگزار کردند و بلافاصله پس از آن در ساعت 17.45 ، تهران را به مقصد دبی ترک کردند تا از آنجا راهی هنگ کنگ و سپس توکیو شوند.
کد خبر: ۱۵۴۶۸۹

کنفرانس خبری باشگاه سپاهان نیز قبل از شروع تمرین دیروز با حضور محمدرضا ساکت ، لوکا بوناچیچ ، محرم نویدکیا و نماینده رسانه فیفا برگزار شد. در ابتدای این نشست راوی کومار نماینده رسانه فیفا با تبریک صعود سپاهان به عنوان نماینده ایران به این رقابت ها، به معرفی تیم های حاضر در چهارمین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان پرداخت. در ادامه لوکا بوناچیچ نیز در سخنانی با تشکر از بازیکنان سپاهان گفت: به ژاپن سفر می کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
امیدوارم که بار دیگر مقابل اوراوا قرار گیریم تا بتوانیم با شکست این تیم به نیمه نهایی جام باشگاه های جهان صعود کنیم. ما در ژاپن گردشگر نخواهیم بود و به آنجا می رویم تا با حریفانمان بجنگیم. فکر می کنم اگر بتوانیم 2 بازی اول را با پیروزی پشت سرگذاشته و در جام چهارم شویم ، مقام ارزشمندی را به دست آورده ایم .سپاهان روز جمعه و در نخستین دیدار خود در ورزشگاه ملی توکیو، به مصاف ویتاکر نیوزلند (قهرمان جام باشگاه های اقیانوسیه) می رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها