پیوستن ۶۶ حامی جدید به طرح اکرام ایتام در پویش “به عشق حسین (ع)” جهت دستگیری از ایتام بندرعباسی

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت : در ایام ماه محرم، با اجرای پویش
رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت : در ایام ماه محرم، با اجرای پویش "به عشق حسین (ع)" تعداد 66 حامی جدید جهت دستگیری از ایتام به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس پیوستند.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۰۲

گان-جام جم انلاین-هرمزرئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت : در ایام ماه محرم، با اجرای پویش "به عشق حسین (ع)" تعداد 66 حامی جدید جهت دستگیری از ایتام به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس پیوستند.

 محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس در این خصوص گفت: پویش به عشق حسین (ع) در راستای حمایت و دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با سراسر استان در حوزه فعالیت کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس نیز اجرا شد که با پیگیری های انجام گرفته در قالب این پویش ، تعداد ۶۶ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد پیوستند.

جاودان افزود: این تعداد حامی حمایت مادی و معنوی از ۱۱۰ فرزند خانواده های ایتام و محسنین نیازمند را برعهده گرفته اند و همچنین این حامیان نیک اندیش تا کنون مبلغ ۲۲ میلیون تومان به صورت نقدی جهت حمایت و رفع مشکلات این فرزندان به حساب آنان واریز نموده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس ادامه داد: در سال جاری مشارکت مردم در پویش به عشق حسین(ع) در ایام محرم نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است و نشان از افزایش اعتماد عمومی به این نهاد مقدس دارد که همواره هدفش دستگیری از نیازمندان و توانمند سازی اقشار نیازمند و محرومین جامعه به ویژه خانواده های ایتام و محسنین بوده است.

شایسته ذکر است  مردم عزیز و نوع دوست استان همواره می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین مشارکت نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها