عملیات ترکیبی و گروهی علیه رژیم صهیونیستی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

عملیات ترکیبی و گروهی علیه رژیم صهیونیستی

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

پاسخ قاطع، محکم و بی‌رحمانه به رژیم صهیونیستی

ملت ایران و همه آزادیخواهان دنیا بدانند که جنایت اسرائیل نابخشودنی است و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت قاطع‌تر، محکم‌تر و بی‌رحمانه خواهد بود.
ملت ایران و همه آزادیخواهان دنیا بدانند که جنایت اسرائیل نابخشودنی است و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت قاطع‌تر، محکم‌تر و بی‌رحمانه خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۱۶۰
نویسنده بهنام سعیدی | عضو کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس

ترور مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را باید نقض آشکار حقوق بین‌الملل دانست، زیرا رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل با این اقدام وحشیانه مهمان ما را که به عنوان دیپلمات و به شکل رسمی به جمهوری اسلامی ایران دعوت شده بود، به شهادت رساند. باید تاکید کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بین الملل و حقوق بشر است. البته از رژیم جنایتکاری که در جنگ غزه تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رسانده است، چنین اقداماتی بعید نیست.
 
در این خصوص باید گفت که ملت ایران و همه آزادیخواهان دنیا بدانند که جنایت اسرائیل نابخشودنی است و آن‌ها باید منتظر قاطع‌ترین پاسخ از سوی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت باشند. در واقع جمهوری اسلامی ایران از همیشه مصمم‌تر است که این اقدام تروریستی را بدون پاسخ نگذارد و نشان دهد که حمله به کشورمان عواقب سنگینی برای دشمنان خواهد داشت. به عبارت دیگر پاسخ ایران به این جنایت قاطع‌تر، محکم‌تر و بی‌رحمانه خواهد بود.

لازم به یادآوری است که این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تجاوزی آشکار به تمامیت ارضی کشورمان است و مطمئنا با تمام قدرت به این تجاوز پاسخ خواهیم داد. مقامات رژیم صهیونیستی باید آگاه باشند که هرگونه تعرض به امنیت ایران عواقب سنگینی برای آن‌ها در پی خواهد داشت. البته رژیم صهیونیستی منفور و جنایتکار از سر یاس و ناامیدی به این اقدامات مذبوحانه دست می‌زند و خود را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند.

این در حالی است که جهان باید بداند که ایران اسلامی محکم در کنار مردم فلسطین و غزه خواهد ایستاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از مردم فلسطین و غزه حمایت قاطع خواهند کرد. به این ترتیب حمایت از مقاومت اسلامی و تقویت توان دفاعی و امنیتی کشورمان از موضوعات بسیار مهمی است که با جدیت در مجلس شورای اسلامی دنبال می‌شود.

علاوه بر این باید یادآور شد که هر کشوری در این اقدام تروریستی با رژیم صهیونیستی همکاری کرده باشد از پاسخ ایران بی‌نصیب نخواهد ماند. در واقع حمایت‌های آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی آشکارا انجام می‌شود و می‌توان گفت دست آمریکا نیز به خون کودکان مظلوم فلسطین آغشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها