معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان: 

خرید ۵۵ هزار تن گندم در استان همدان

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اينکه شروع خرید گندم استان از هفته اول تیر ماه در استان آغاز شده است گفت: تاکنون بالغ بر ۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز خریداری شده است. 
کد خبر: ۱۴۶۴۳۲۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، امیر لاهوتیان اظهار کرد: در استان همدان ۵۵ مرکز خرید گندم شامل کارخانجات آرد، عوامل بخش خصوصی و دولتی و مباشرین تعاون روستایی امر خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه شروع خرید گندم استان از هفته اول تیر ماه در استان آغاز شده است افزود: تاکنون بالغ بر ۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز خریداری شده است. 

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: این میزان خرید ۵۳ درصد توسط عوامل تعاون روستایی و ۴۷ درصد توسط عوامل زیرمجموعه شرکت غله خریداری شده است. 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان خرید بیش از۹۰۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: تاکنون وجهی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است. 

لاهوتیان یادآور شد: لازم است مراکز خرید با سرعت در میزان خرید ثبت شده در سامانه سیفا همچنین تنظیم و بارگذاری اسناد خرید برای وصول توسط بانک کشاورزی اقدام کنند به طوری که در پرداخت وجه گندمکاران استان وقفه‌ای ایجاد نشود. 

وی تاکید کرد: عوامل نظارتی سازمان جهاد کشاورزی استان در سطح شهرستان‌های تابعه، در امر نظارت بر خرید اهتمام ویژه دارند. 

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان اظهار کرد: افت زنی گندم در آزمایشگاه‌های مراکز خرید با حضور عوامل تشخیص و ذیحسابان که دوره‌های آموزشی و فنی را گذراندند، با دقت نظر بالا انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها