راهنمای انتخاب دوش حمام مناسب

کد خبر: ۱۴۵۸۵۳۴

راهنمای انتخاب دوش حمام مناسب

چگونه دوش حمام مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب دوش حمام به همان اندازه که به زیبایی ظاهری آن مانند رنگ، طرح و اندازه بها می‌دهید، باید به کارایی و کیفیت آن نیز توجه کنید. دوش حمام وسیله‌ای نیست که به طور مرتب تعویض شود، پس در انتخاب آن باید دقت کافی به خرج دهید تا از عملکرد و زیبایی آن در طول زمان لذت ببرید.

راهنمای خرید دوش حمام مناسب

  • اندازه مناسب :

در زمان خرید علم دوش حمام، باید به ابعاد حمام، اکسسوری‌ها و وجود وان یا جکوزی توجه کنید. انتخاب رنگ و اندازه مناسب می‌تواند ظاهر کلی حمام را تغییر دهد و با ایجاد تغییرات کوچک، تأثیر بزرگی در زیبایی فضای حمام ایجاد کند.

  • فشار آب مناسب :

کمبود فشار آب در آپارتمان‌ها، مشکلی رایج است که می‌تواند شستشو را به امری دشوار و ناخوشایند تبدیل کند. خوشبختانه، راه‌حلی ساده برای این معضل وجود دارد: انتخاب علم دوش مناسب.

برخی از علم دوش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با وجود جریان کم آب، فشار را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند. این نوع علم دوش‌ها بدون افزایش مصرف آب، تجربه‌ای لذت‌بخش از شستشو را به ارمغان می‌آورند. پس با انتخاب علم دوش مناسب، می‌توانید مشکل کمبود فشار آب را به طور کامل مرتفع کرده و از شستشوی لذت‌بخش و دلچسبی در حمام خود لذت ببرید.

  • زیبایی در توازن و هم‌ نوایی :

ظاهر دوش باید با سبک و طراحی کلی حمام هماهنگ باشد. اگر حمام شما طراحی مدرن دارد، دوش با سبک مشابه مناسب است. همچنین، در صورت وجود سالمند یا کودک در خانه، انتخاب علم دوش مناسب و کاربردی می‌تواند هم زیبایی را افزایش دهد و نیز عملکرد آن را بهبود بخشد.

  • آبکاری و رنگ‌ بندی مناسب برای دوش حمام :

هماهنگی رنگی بین شیرآلات، علم دوش و سایر تجهیزات حمام نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون شما ایفا می‌کند. در گذشته از نیکل برای آبکاری شیرآلات استفاده می‌شد، اما به دلیل مقاومت کم در برابر خوردگی، جای خود را به کروم داده است.

امروزه روش‌های مدرن‌تر آبکاری مانند PVD و الکتروفورتیک نیز وجود دارد که مقاومت و عمر شیرآلات را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند. در انتخاب رنگ علم دوش، تنوع زیادی وجود دارد و می‌توانید آن را با توجه به رنگ و سایر تجهیزات حمام خود انتخاب کنید. برای مثال، اگر شیرآلات شما طلایی یا شیری رنگ هستند، انتخاب یک علم دوش سفید طلایی می‌تواند به زیبایی و هماهنگی حمام شما بیفزاید.

  • جنس و متریال با کیفیت :

انتخاب علم دوش مناسب برای حمام، فراتر از یافتن مدلی شیک و کارآمد است. جنس بدنه و قطعات داخلی علم دوش، نقشی اساسی در طول عمر و زیبایی آن ایفا می‌کند. با توجه به تماس مداوم علم دوش با آب و رطوبت، انتخاب جنسی مقاوم در برابر خوردگی و رسوب، زنگ زدگی و فرسودگی زود هنگام آن جلوگیری کرده و زیبایی و کارایی آن را برای سال‌ها حفظ خواهد کرد.

امروزه دوش های حمام  از مواد مختلفی چون پلاستیک، استیل، آلومینیوم، مس و آلیاژهای برنج و کروم ساخته می‌شوند. دوشهایی که از آلیاژهای براق مانند استیل ساخته می‌شوند، تمیز کردن آنها آسان‌تر است و به همین دلیل محبوبیت بیشتری دارند. اما مدل‌های مات مانند برنز و برنج به دلیل داشتن ظاهر کدر، تمیزکاری آنها دشوارتر است و باید در انتخاب شوینده مناسب احتیاط کرد. یک ویژگی دیگر که به جنس دوش حمام بستگی دارد، دوام و استحکام آن است. دوش حمام استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. در مقابل، دوش حمام پلاستیکی مقاومت مکانیکی پایین‌تری داشته و ظاهری زیبا ندارند. اگر به دنبال سبک‌های خاصی از دکوراسیون حمام هستید، می‌توانید به سراغ دوش حمام مسی، برنز و برنج بروید.

دوش حمام طاها شیر : درخشش زیبایی و کارایی در حمام شما

برند طاها شیر، با استفاده از متریال درجه یک و قطعات باکیفیت، مطابق با استانداردهای بین‌المللی، طول عمر محصولات خود را تضمین کرده و عملکردی بی‌نقص را به ارمغان می‌آورد.تیم مجرب طراحی و تولید طاها شیر با دقت و ظرافت بی‌نظیری به جزئیات توجه داشته و هر قطعه را با مهارت و ظرافت تمام طراحی و تولید کرده است. این ظرافت در طراحی، علم دوش حمام  طاها شیر را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده که زیبایی حمام شما را دوچندان می‌کند.دوش حمام طاها شیر نه تنها ظاهری چشم ‌نواز دارد، بلکه عملکردی بی‌نظیر نیز ارائه می‌دهد. فشار آب عالی، جریان روان و قابلیت تنظیم آسان، این محصول را به انتخابی ایده‌آل برای حمام شما تبدیل می‌کند همچنین با گارانتی 10 ساله‌ ارائه شده برای محصولات، دیگر نیازی به نگرانی از خرابی‌های ناگهانی یا مشکلات فنی نخواهید داشت.

 

تماس با کارشناسان فروش طاها شیر

071-37730211-14

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها