کلنگ ساخت ۲۲۸۰ واحد مسکونی در البرز به زمین زده شد

مراسم کلنگ‌زنی ۲۲۸۰ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان در استان البرز برگزار شد.
مراسم کلنگ‌زنی ۲۲۸۰ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان در استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۵۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲۲۸۰ واحد مسکونی دانشگاهیان استان البرز صبح روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهور آغاز شد.
محمدرضا صابری گفت: به منظور اجرای تفاهم‌نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در مراسم کلنگ‌زنی که همزمان با جلسه شورای عالی مسکن کشور برگزار شد، شاهد آغاز عملیات اجرایی ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی شامل مسکن نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در سطح کشور و به دستور رییس جمهور بودیم.
وی بیان کرد: سهم استان البرز از این تعداد ۲۲۸۰ واحد مسکونی است که طبق تفاهم‌نامه‌های جداگانه با دانشگاه هنر و دانشگاه علامه طباطبایی، این مساکن با هدف رفع نیاز‌های مسکن قشر فرهیخته دانشگاهی در اراضی این دو دانشگاه ساخته خواهد شد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان البرز همچنین تصریح کرد: طبق تفاهمنامه‌های منعقد شده مقرر شده است ۱۵۶۵ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۰.۳ هکتار از دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین ۷۱۵ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۸.۱ هکتار از دانشگاه هنر کرج ساخته شود.
همزمان در سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور عملیات اجرایی احداث ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نخبگان، اعضاء هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متأهلی برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها