کد خبر: ۱۴۳۶۳۶۳

دستبند ماه تولد به عنوان زیباترین زیورآلات در بین خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول جذاب به واسطه طرح و سمبل ماه تولد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اصولا نماد ماه تولد برای اکثر افراد اهمیت دارد و آنها میخواهند این نماد را بر روی انواع محصولات و لوازم شخصی خود ببینند. شاید در گذشته ایده استفاده از نماد ماه تولد بر روی زیورآلات چندان مورد توجه قرار نمیگرفت اما امروز گروه هنری دانژه توانسته است این ایده را عملیاتی کند و زیورآلاتی متنوع و با سبک جدید را خلق کند.

قطعا کنجکاو هستید که بدانید دستبند ماه تولد از چه متریالی ساخته شده است و اصولا چه ویژگی هایی دارند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد همین موضوع اطلاعات ارزشمند و کاربردی را ارائه دهیم. مشتریانی که این محصول را خریداری میکنند باید بدانند که المان های ساختاری این دستبندها چیست و در برگیرنده چه عناصری هستند/ پس برای دریافت پاسخ این سوالات به ادامه مقاله توجه فرمائید.

استفاده از ورق طلا 24 عیار در ساخت دستبند ماه تولد

اگر به طرح رویه دستبند ماه تولد نگاه کنید دقیقا همان نماد که برای هر ماه تولد تعریف شده است را خواهید دید. اما آیا می‌دانستید که این نماد از جنس ورق طلای 24 عیار است. ورق بسیار نازک با ضخامت کنترل شده ک علاوه بر افزایش ارزش محصول شرایطی را فراهم می‌کند تا افراد با کمترین بودجه بتوانند این محصولات را خریداری کنند. عنصر طلا یک ماده فلزی بسیار انعطاف پذیر است که میتواند در هر ضخامتی تغییر شکل دهد. بنابراین نه تنها نماد ماه تولد بلکه برای سایر طرح‌ها نیز از آن استفاده می‌شود. حتی میتوان از این ورق‌ها برای نگاشتن عبارات در انواع تابلو شعر به کار برد که یک مزیت منحصر به فرد در نوع خود است.

استفاده از آلیاژ استیل برای ساخت قاب دستبند ماه تولد

تمامی زیورآلاتی که در در این مرکز تولید می‌شوند دارای یک قاب آلیاژی هستند که از فلز استیل طراحی و ساخته شدند. این آلیاژ بسیار مقاوم است و حتی ضخامت های اندک آنها نیز میتواند در برابر ضربه، اعمال نیرو و فشار مقاوم باشد. پس بهترین متریالی است که برای محافظت از طرح ورق طلا استفاده می‌شود. این قاب های آلیاژی استیل ضد حساسیت هستند. یعنی اگر در تماس با پوست قرار بگیرند باعث قرمزی، خارش و مواردی از این قبیل نمی شوند.

اگر بدن شما نیز دچار تعریق شود باز هم این خاصیت حفظ خواهد شد. برخی از مدل های دستبند مردانه طلا هم یک قفل دارند که باعث پایداری و محکم شدن زیورآلات بر روی مچ می‌شوند. این قسمت از دستبند هم دقیقا از آلیاژهای استیل است. رنگ آنها در بلندمدت تغییر پیدا نمی کند و در صورت مراقبت صحیح عمر مفید مناسبی دارند.

بندهای چرمی

بندهای چرمی

مدل های گوناگون دستبند ماه تولد دارای بند چرمی صنعتی هستند. این چرم‌ها انعطاف بالایی دارند و بسیار نرم هستند. رنگ بندی های متنوعی از این بندهای چرمی وجود دارد که برخی از آنها چرم مشکی و قهوه ای است. معمولا برای زیباتر شدن این بندها از یک طرح گیس بافت استفاده می‌شود. این چرم‌ها کیفیت خوبی دارند و میتوانند در برابر تنش های محیطی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. جنس آنها نیز از چرم مصنوعی است و ظاهر طبیعی دارند. درواقع شما یک محصول درجه 1 خرید میکنید که از هر لحاظ میتواند سلایق کاربران را برآورده کند. مدل دیگر بندها استفاده از سنگهای مرواریدی زینتی است که برای مدل های زنانه بسیار پر کاربرد است.

استفاده از سنگ های زینتی در داخل قاب آلیاژی

قاب آلیاژی که برای دستبند ماه تولد طراحی شده است یک صفحه گرد و دایره ای دارد. سنگ های زینتی با ظرافت بالا تراش خورده اند و درون این قاب قرار گرفته اند. ورق طلا نیز بر روی همین زمینه سنگ زینتی نصب می‌شوند و برای محافظت بیشتر یک لایه رنگی رزینی روی آن قرار میگیرد. از جمله سنگ های زینتی میتوان به سنگ عقیق، سنگ فیروزه، سنگ اوناکیت، سنگ جدید صورتی، سنگ اوپال صورتی و غیره اشاره کرد.

این نوع ترکیب ساختاری بین طرح ورق طلا، آلیاژ استیل، سنگ زینتی، بندهای چرمی و همچنین بندهای تزیین شده با سنگ های مروارید ای اصطلاحا یک ترکیب برنده خواهد بود. یعنی هنرمندان ساخت توانستند با ایده های مبتکرانه خود یک محصول شگفت انگیز را تولید کنند که هم زیبایی بالایی دارد و هم از قیمت پایین نیز برخوردار است.

فروش آنلاین انواع زیورآلات زنانه و مردانه در گروه هنری دانژه

فروش آنلاین انواع زیورآلات زنانه و مردانه در گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه توانسته است با خلق یک سبک جدید در تولید انواع زیورآلات طلا مشتریان زیادی را به خرید این محصولات شیک و مدرن سوق دهد. امروزه دیگر نیازی نیست که هزینه و سرمایه زیادی را برای خرید زیورآلات طلا صرف کنید. بلکه با صرف چندین برابر هزینه کمتر انواع زیورآلات زنانه از نوع دستبند طلا، گردنبند طلا، گوشواره، انگشتر و سایر محصولات را خریداری کنید. این بستر آنلاین به آدرس danje24k.com برای مشتریان آماده سازی شده است تا تجربه یک خرید راحت و سریع را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها