مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی :

حضور ۳ هیات مذهبی از استان در مهرواره هوای نو کشور

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: رهبر انقلاب فرمودند روی گره‌های ذهنی مردم کار کنید و این توصیه به صورت جدی تر برای روحانیون بیان شده است.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی در همایش جهادگران تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین مقوله گسترده‌ای دارد و رهبر انقلاب اسلامی در مورد جهاد تبیین بسیار تاکید و اهتمام ورزیدند و مستقیم به این مسئله توجه ویژه ای دارند.
وی بابیان اینکه جنگ رسانه‌ای که علیه نظام اسلام و مرز و بوم در حال اتفاق است نسخه موکدی است که رهبر انقلاب اسلامی نقطه ثقل این مسئله را جهاد تبیین برای دستاوردها است، یادآور شد: دشمن بر روی نا کارآمدی‌ها و خلأها در حال تلاش و برنامه است که می‌توان گفت نقطه ثقل جهاد تبیین بیان دستاوردها است و این بدان معنا نیست که زیاده گویی شود و در زمین دشمن بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه لازمه این کار این است که زبان گویا داشته باشیم و روی دستاوردها انقلاب اسلامی متمرکز شویم، ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در جای دیگر فرمودند تبلیغ مسئله اول حوزه‌های علمیه است و در مسئله تبلیغ احساس نگرانی می‌کنند و همه مسئولیت‌های حوزه باید توجه ویژه ای به مسئله تبلیغ داشته باشند و همه این مقدمات برای این است که تبلیغ، ترویج دین و دستاوردها درست انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تشریح کرد: همه تلاش‌ها و زحمت‌هایی که در حوزه علمیه کشیده می‌شود خروجی آنها باید تبلیغ بی لکنت، صریح و روشن صورت بگیرد که این مورد به معنای اول بودن مسئله تبلیغ در حوزه می‌شود.
حجت الاسلام ارتقایی ادامه داد: اکنون طیف مخاطبی وجود دارد که عالم، حال و هوای ما را ندارند و ادبیات مشترکی بین ما و این افراد وجود ندارد و در طراحی پیچیده رسانه‌ای دشمن هیچ نقطه تفاهم مشترکی بین ما و آنها نیست و هیچ اهانتی به ما نمی‌کنند.

وی تشریح کرد: این طیف نوعی چالش است که باید با جهاد تبیین به این افراد نزدیک شد و به آنها توجه کرد و با راهکار درست باید بدانیم چگونه به این افراد نزدیک شویم و می‌توان گفت رفتن در بین مردم و اماکن عمومی یک راهکار اساسی در این موارد است.

حجت الاسلام ارتقایی در پایان بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند روی گره‌های ذهنی مردم کار کنید و این توصیه به صورت جدی تر برای روحانیون بیان شده است چون کار اصلی ما گره گشایی، و تبیین اذهان و اندیشه مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها