رییس پلیس راه استان یزد:

خودروهایی که شبانه در جاده طبس تردد کنند یک ماه توقیف می‌شوند

یزد- رییس پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین در جاده طبس، خودرو رانندگانی که به این هشدار توجه نکنند به مدت یک ماه توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۰۴۲۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی با بیان اینکه تردد این دسته از خودرها از روز دوشنبه هفته جاری تا آخر شهریورماه در این مسیر ممنوع است، اظهار داشت: علاوه بر توقیف خودرو، این دسته از وسایل نقلیه، اعمال قانون نیز می‌شوند.

وی علت ممنوعیت را شروع سفرهای ماه آخر تابستان و افزایش سفرهای اربعین حسینی و ایام شهادت امام رضا(ع) و با هدف جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در این جاده ذکر کرد.

رییس پلیس راه استان یزد زمان ممنوعیت تردد خودروهای سنگین را ساعت ۲۲ تا پنج بامداد روز بعد اعلام کرد و یادآور شد: حوادث ناگوار ناشی از تردد شبانه خودروها در این جاده افزایش یافته است.

حاجی ده آبادی با بیان اینکه متاسفانه خواب آلودگی رانندگان بعلت تردد شبانه منجر به حوادث ناگواری می گردد، اظهار داشت: ممنوعیت عبور شبانه در این جاده شامل کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی و بهداشتی نمی شود.

وی خودروهای مشمول این طرح را تریلر، کامیون، خاور و هر نوع خودرو سنگین اعلام کرد و از رانندگان خواست با پلیس راه همکاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها