اسلام جایگاه رفیعی برای سلامت جامعه قائل شده و به ابعاد مختلف این حوزه از جمله سلامت روح و جسم اهمیت فراوانی قائل شده است
کد خبر: ۱۴۰۶۳۹۲

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از  روابط‌ عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی فرماندار شهرستان در دیدار با مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناسبت هفته سلامت گفت: اسلام جایگاه رفیعی برای سلامت جامعه قائل شده و به ابعاد مختلف این حوزه از جمله سلامت روح و جسم اهمیت فراوانی قائل شده است.
وی خاطرنشان کرد: آثار مفاخر بزرگ اسلامی مثل ابن سینا و زکریای رازی که همزمان هم فقیه بودند و هم طبیب، تأثیر بسزایی در پیشرفت درمانی در عصر رنسانس در اروپا داشته‌اند.
فرماندار دشتستان با اعلام اینکه وقوع انقلاب اسلامی زمینه ساز تحولات بزرگ در عرصه سلامت و بهداشت عمومی شد ابراز داشت: قبل از انقلاب امید به زندگی زیر ۵۰ سال بود ولی در حال حاضر بالای ۷۰ سال است.
بنافی افزود: قبل از انقلاب حدود ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور وجود داشت ولی در حال حاضر بیش از ۱۵۷ هزار تخت بیمارستانی در کشور وجود دارد.
فرماندار دشتستان از اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن این بیمارستان تکمیل و به مردم شهرستان خدمات رسانی کند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها