ثبت ‌نام بیش از ۱۰۰۰ نفر از هرمزگان در مسابقات قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خبر داد:

ثبت ‌نام بیش از ۱۰۰۰ نفر از هرمزگان در مسابقات قرآن کریم

مجری بزرگترین طرح کشوری «هر هفته ۱۵ دقیقه با نهج‌البلاغه» گفت: در صورت اعلام آمادگی نهادهای آموزشی ازقبیل آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه ها، این طرح بزرگ کشوری را در مراکز آموزشی اجرا خواهیم کرد.
مجری بزرگترین طرح کشوری «هر هفته ۱۵ دقیقه با نهج‌البلاغه» گفت: در صورت اعلام آمادگی نهادهای آموزشی ازقبیل آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه ها، این طرح بزرگ کشوری را در مراکز آموزشی اجرا خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۹۸۴۶۸

هرمزگان-جام جم انلاین-مجری بزرگترین طرح کشوری «هر هفته ۱۵ دقیقه با نهج‌البلاغه» گفت: در صورت اعلام آمادگی نهادهای آموزشی ازقبیل آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه ها، این طرح بزرگ کشوری را در مراکز آموزشی اجرا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام اشکان صادق نژاد درخصوص فعالیت طرح بزرگ کشوری هرهفته ۱۵دقیقه با نهج البلاغه اظهار کرد: با توجه به مهجوریت کتاب شریف نهج البلاغه، جهت شکستن این سد از ابتدای سال ۱۴۰۰، کرسی تدریس نهج البلاغه را با طرحی به نام در مسیر آرامش و با شعار «هر هفته ۱۵دقیقه با نهج البلاغه» بدون هیچ گونه امکاناتی در فضای مجازی و حقیقی آغاز کردیم و درحال حاضر در فضای مجازی بالغ بر ۱۵هزار مخاطب در سراسر کشور داریم و در فضای حقیقی هم آن قدر درخواست‌ها جهت تدریس نهج البلاغه زیاد است که از پذیرش آنها عاجزیم.

 

وی نسبت به اهداف این طرح خاطرنشان کرد: ترویج معارف ناب اهل بیت (علیهم السلام) و آشنایی مردم با نهج البلاغه و فرهنگ پویای علوی، ارتقای سطح آگاهی و معرفت دینی و رشد اخلاقی، ایجاد روحیه امید بخشی به جوانان و نوجوانان، استفاده صحیح از فرصت‌های مجازی و حضوری، شناسایی نخبگان و ایجاد ارتباط با آنها، بهره گیری از استعداد و توانمندی‌های نخبگان، هدایت و راهنمایی جوانان در مسائل و مشکلات مبتلا به از اساسی ترین اهداف این طرح می‌باشد.

 

حجت‌الاسلام صادق نژاد با اشاره به اقدامات قابل توجه در این مدت؛ تولید و نشر کلیپ در فضای مجازی، کلاسهای آموزشی، منبرهای مختلف، مشاوره، ترک اعتیاد معتادان به موادمخدر و پاسخگویی به شبهات از جمله فعالیتهای تبلیغی وآموزشی این طرح برشمرد.

 

مجری طرح بزرگ کشوری «هر هفته ۱۵دقیقه بانهج البلاغه در ادامه، توزیع ۱۱۰جلد کتاب شریف نهج البلاغه، فرهنگ ناب مهریه قرار دادن نهج البلاغه، توزیع ۴۰۰۰ پرس غذا، کاروان پیاده روی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی به مناسبت عیدغدیر، نهج البلاغه خوانی، اعزام تعدادی از زوجهای جوان، زیارت اولی‌ها و معلولین به مشهدمقدس، اعزام تعدادی از زیارت اولی‌ها به کربلای معلی و برگزاری مجلس خانگی از دیگر اقدامات فرهنگی این طرح ذکر کرد.

 

وی با بیان اینکه کار جهادی و خدمت به خلق الله از هر عبادتی بالاتر است، کمک‌های مومنانه، توزیع لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان مستمند، تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، تهیه ویلچر برای معلولین، توزیع لباس بین نیازمندان، ویزیت رایگان، تامین جهیزیه، تامین بخاری، یخچال، ابگرمکن برای نیازمندان ازجمله اقدامات این طرح نام برد.

 

حجت الاسلام صادق نژاد از ایده‌هایی نو برای آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه در راستای نهج البلاغه خبر داد و گفت: درصورت اعلام آمادگی نهادهای نامبرده ، طرح هایی را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها