شرکت گاز استان همدان اعلام کرد؛

افزایش مصرف گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از مصرف ۱۶ میلیون مترمکعب گاز در استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۱۶ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۷۸ مترمکعب گاز مصرف شده این درحالیست که روز قبلش ۱۵ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۴۹۸ مترمکعب مصرف شده بود.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمدصادق محبی‌نظر با بیان اینکه ۹۰ درصد از مشترکان گاز استان در بخش خانگی و تجاری است، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۱۷ مترمکعب از گاز مصرفی استان در بخش خانگی و تجاری بوده است.

وی با بیان اینکه خط قرمز شرکت گاز استان همدان تأمین مستمر و ایمن گاز طبیعی برای همه مشترکان خانگی است، یادآور شد: ۶۱۰ هزار مشترک خانگی در استان همدان وجود دارد که چنانچه هر کدام از این مشترکان اقدام به صرفه‌جویی یک مترمکعبی گاز داشته باشند، روزانه ۶۱۰ هزار مترمکعب گاز صرفه جویی شده و می‌توان به صنایع اختصاص داد.

وی درباره قطع گاز برخی از صنایع استان، با تأکید بر اینکه در راستای تعادل و پایداری شبکه گاز اقدام به محدودسازی گاز صنایع کرده‌ایم، یادآور شد: برابر دستورالعمل ابلاغی ستاد شرکت ملی گاز ایران تمامی صنایع و واحدهای تولیدی باید مجهز به سوخت دوم باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: ضرورت سوخت دوم تنها محدود به شرایط موجود نیست بلکه از نظر پدافند غیرعامل هم باید سوخت دوم داشته باشند تا امکان استمرار فرآیند تولید بدون وقفه را با استفاده از سوخت دوم داشته باشند.

محبی‌نظر ادامه داد: در جلسات متعدد در مهرماه امسال نیز در کمیته هماهنگی سوخت و کمیته بهینه سازی مصرف سوخت استان و نیز کارگروه هماهنگی مصرف گاز طبق مصوبه هیأت وزیران، تمامی موارد با حضور سازمان های متولی از جمله سازمان صمت و جهادکشاورزی اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها