حملات سنگین موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم عراق

اتاق‌جنگ مشترک در آتش

اجرای طرح جهاد آب رسانی در البرز

۵۰ کیلومتر خط انتقال آب احداث می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: این طرح، یک طرح ملی است که بخشی از آن در استان البرز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرهنگ مهران طیران از اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: این طرح، یک طرح ملی است که بخشی از آن در استان البرز اجرا می‌شود. سازمان بسیج سازندگی مجری و شرکت آب و فاضلاب استان البرز کارفرما و ناظر این طرح است.

او می گوید: در این طرح ۵۰ کیلومتر خط انتقال آب احداث می‌شود که تاکنون بیش از ۹۰ درصد آن انجام و آبگیری دو مخزن بتنی با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب و یک مخزن هوایی با ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب نیز پیش بینی شده که یکی از مخازن بتنی تکمیل شده و دیگری ۴۰ درصد پیشرفت داشته و پیشرفت آبگیری مخزن هوایی نیز ۷۰ درصد است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: این اقدام ابتدای سال کلید خورد، اما اجرای پروژه اوایل تابستان آغاز شد و ما موفق شدیم با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و همزمان کردن اجرای طرح ها، جلوتر از برنامه زمانبندی طرح حرکت کنیم، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و سرعت اجرای طرح از جمله مزایای استفاده از گروه‌های جهادی و بهره گیری از ظرفیت‌های مناطق مربوطه است.

او با اشاره به استمرار اجرای طرح‌های جهاد آب رسانی و با بیان اینکه قرارداد جدیدی برای آبرسانی به ۴۰ روستا منعقد خواهد شد، می گوید: تلاش ما بر آن است تا مشکلات همه روستا‌هایی که دارای تنش آبی هستند و آب مناطق در اختیار سازمان آب و فاضلاب است، برطرف شود همچنین سعی می‌شود به شرط تخصیص اعتبارات لازم، فاز اول طرح ظرف یک تا دو ماه آینده تکمیل شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها