کد خبر: ۱۳۷۳۵۶۱
  • معرفی تکنولوژی اولتراسوند به کار رفته در زانوبند اسپیلاوایزر
    اولتراسوند (Ultrasound) به تکنولوژی گفته می‌شود که در آن از امواج صوتی برای درمان و به تحریک درآوردن عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها و غضروف‌های زیر سطح پوست استفاده می‌کنند. این امواج فرکانس بالایی حدود 800.000 و 2.000.000 هرتز دارند که با گوش قابل شنیدن نیستند.
    با استفاده از دستگاه خاصی این امواج در تماس با سطح پوست به محل آسیب مورد نظر ساطع می‌شوند. با این دستگاه امکان تغییر طول موج ارسالی نیز وجود دارد.
    وقتی این امواج به بافت‌های عمیق ساطع می‌شوند باعث افزایش میزان حرارت مولکولی در بافت‌های همبند شده و روند درمان را در آن قسمت‌ها بالا می‌برند. این افزایش دما سه مزیت خواهد داشت:
    1-
    افزایش گردش خون در ناحیه تحت درمان
    2-
    کاهش درد به دلیل تاثیر گرما در کاهش تورم و التهاب مزمن
    3-
    نرم کردن و رفع اسپاسم در عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها
    همچنین این تکنولوژی با تاثیری که بر روند افزایش گردش خون دارد باعث تسریع در روند بهبودی زخم‌ها خواهد شد؛ زیرا زخم‌ها برای بهبودی به اکسیژن و مواد مغذی دارند که با افزایش گردش خون این دو نیاز برطرف می‌شود.
  • بیماری‌های زانو که با این تکنولوژی قابل درمان هستند خواهیم پرداخت:
    تسکین درد آرتروز زانو
    تسکین درد سیاتیک
    پا دردهای مختلف
    مراقبت از زخم‌ها، آسیب‌ها و حتی بهبودی بعد از جراحی
    مشکلات گردش خون
    آسیب در زانو
    آماس عصب
    پیچ خوردگی زانو
    بورسیت، تاندونیت یا گیرافتادگی عصب زانو
    شکستگی یا دررفتگی کشکک زانو یا استخوانی‌های این قسمت
    همچنین اولتراسوند موجود در زانوبند اسپیلاوایزر برای درمان دردهای زانو ناشی از افزایش سن نیز مناسب است


  • تصورات اشتباه راجع به اولتراسوند
    اغلب افراد تصور می‌کنند که امواج صوتی به کار رفته در اولتراسوند برای بدن مضر است. این تصور اشتباه است و با توجه به مطالب گفته متوجه شدیم که این امواج چقدر در تسکین درد، بازسازی و ترمیم بافت‌ها موثر هستند.
    تصور اشتباه دیگر برای این تکنولوژی در مورد گرمای تولید شده توسط اولتراسوند است. عموم افراد تصور می‌کنند که گرمای تولید شده در عمق بافت‌ها به وسیله این امواج، باعث ایجاد گرما در سطح پوست، قرمزی، سوزش و حتی سوختگی خواهد شد. این تصور اشتباه است و این امواج به این صورت عمل نمی‌کنند و تنها عمق عضلات را گرم می‌کنند در این قسمت به بررسی مزایای زانوبند اسپیلاوایزر نسبت به روش‌های درمانی دیگر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:
  • مناسب بودن قیمت زانوبند اسپیلاوایزر در برابر فیزیوتراپی
    فیزیوتراپی از جمله روش‌های درمانی موثر و پرکاربرد برای انواع مختلف مشکلات زانو است. این روش به قدری رایج است که پزشکان قبل از هر درمان تهاجمی و کمترتهاجمی، چندین دوره فیزیوتراپی را برای بهبود وضعیت بیمار، درمان آسیب ایجاد شده یا تسکین درد توصیه می‌کنند.
    باید گفت که زانوبند اسپیلاوایزر نیز همان کارکرد فیزیوتراپی را دارد؛ چه بسا ارزان‌تر از آن است. باید گفت که هزینه‌های فیزیوتراپی (چه در کلینیک‌های درمانی و چه در خانه) نسبت به خرید زانوبند اسپیلاوایزر بیشتر است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که بیماران از این زانوبند برای درمان قطعی زانودرد خود استفاده کنند.
  • مناسب بودن قیمت زانوبند اسیپلاوایزر در برابر ازون تراپی و جراحی‌های باز
    لازم به گفتن نیست که هزینه‌های جراحی‌های لیزری یا باز زانو بسیار زیاد است. همچنین باید گفت که هزینه ازون تراپی نیز نسبت به زانوبند اسپیلاوایزر بیشتر بوده و البته برای طیف خاصی از انواع زانودرد استفاده می‌شود




  • مشخصات اصلی این زانوبند
    هنگام خرید زانوبند اسپیلاوایزر در داخل جعبه اقلام زیر وجود دارد:
    زانوبند اسپیلاوایزر
    آداپتور
    دفترچه راهنما
  • همچنین در مورد مشخصات ظاهری و ساختاری این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    ساخت شرکت فرانسوی
    پارچه‌ای بودن زانوبند
    استفاده از پارچه ضدحساسیت
    چسبی بودن زانوبند و راحتی در تنظیم سایز
    سایز مناسب زانوبند
    این محصول فضای بسیار کمی را در داخل کمد شما اشغال خواهد کرد.
  • خرید اینترنتی زانوبند اسپیلاوایزر از نمایندگی‌های مجاز
    برای خرید زانوبند اسپیلاوایزر بهتر است که به نمایندگی‌های رسمی این محصول مراجعه کنید؛ زیرا تجهیزات پزشکی و درمانی به دلیل نوع کارکرد و استفاده‌ای که دارند (در ارتباط مستقیم با بدن و سلامتی) باید از فروشگاه‌های مطمئن تهیه شوند.
    با خرید از نمایندگی زانوبند اسپیلاوایزر می‌توانید از کیفیت، اثرگذاری و خدمات پس از فروش این محصول استفاده کنید. باید اشاره کرد که در حال حاضر امکان خرید اینترنتی زانوبند اسپیلاوایزر از نمایندگی‌های رسمی وجود دارد.
    باید گفت که خریدهای اینترنتی کار را برای افراد کم توان و پرمشغله بسیار راحت کرده است. همچنین افراد دیگر نیز می‌توانند با خرید اینترنتی در وقت و هزینه‌ رفت و آمد خود صرفه‌جویی کنند
  • قیمت زانوبند اسپیلاوایزر
  • قیمت زانوبند اسپیلاوایزر را می توانید در وب سایت آی آر مای شاپ مشاهده فرمایید .
  • سخن پایانی
    زانوبند اسپیلاوایزر از جمله محصولات پزشکی تولید شده فرانسوی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای در تسکین دردهای عضلانی، بهبود زخم‌ها و افزایش دامنه حرکتی مفصل زانو دارد.
    بیماران با تهیه و خرید زانوبند اسپیلاوایزر می‌توانند از مزایای مختلف این محصول استفاده کنند و درد موجود در زانوی خود را برطرف کنند. این زانوبند به تکنولوژی اولتراسوند مجهز است که یکی از رایج‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در درمان‌های فیزیوتراپی و توان‌بخشی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها