نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

بازماندگان حج امسال در سال آینده به حج مشرف می‌شوند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: متقاضیان حج که امسال به دلیل محدودیت سنی اعمال شده از سوی عربستان نتوانستند این فریضه را ادا کنند ان شاالله زمینه تشرف آنها در سال آینده فراهم می شود.
کد خبر: ۱۳۷۲۵۶۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب صبح امروز (جمعه) به هنگام ورود به خیام زائران ایرانی در عرفات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائرانی که ما امروز در خدمتشان هستیم قرار بود در سال ۹۹ به حج مشرف شوند اما کرونا مانع شد و شماری از آنها نیز به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند. همچنین جمعی از آنها به دلیل شرایط سنی اعمال شده از سوی عربستان نتوانستند اعزام شوند ولی ان شاءالله در سال آینده زمینه تشرف آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال روز عرفه با روز جمعه مصادف شده است و روز جمعه نیز متعلق به امام زمان (عج) است، افزود: این زائران که از شب گذشته در این سرزمین حضور پیدا کردند برنامه برائت از مشرکین را برگزار خواهند کرد و بعد از ظهر با زمزمه دعای عرفه امام حسین (ع) با خدای خود راز و نیاز می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج امسال خاص است و روز عرفه آن با روز امام عصر (عج) مصادف شده است.

وی افزود: عاشقان و ارادتمندان امام زمان (عج) و کسانی که کودکانشان با سرود «سلام فرمانده» ابراز احساسات خود را به امام زمان (عج) اعلام کردند پدرانشان در این سرزمین به یاد آنها هستند و برای استمرار سربلندی و عزت و افتخار ایران و اسلام، عزیزان خود را دعا می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها