فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر:

دستگیری سارقان منزل با کشف ۱۱ فقره سرقت در موسی آباد

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان اسلامشهر:

ضبط ۶۵۷ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۲۵۰۰ مواد فروش خُرد

وی با بیان اینکه در سال گذشته 657 کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان از قاچاقچیان کشف و دو هزار و 534 خرده فروش نیز دستگیر شدند، گفت: به موازات اقدامات مقابله ای و سلبی در حوزه پیشگیری نیز باید اقدامات اثربخشی در شهرستان اجرایی شود که تاکنون فعالیت ها در این زمینه رضایت بخش نبوده است.
کد خبر: ۱۳۷۱۶۰۵

حسین حبیبی در نشست مشترک با مجید فاتحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد_مخدر غرب استان تهران ضمن گرامیداشت پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایران اسلامی تاکنون شهدای بسیاری را در راه مبارزه با سوداگران مرگ تقدیم کرده و سال گذشته نیز «ستوان سوم امین سعیدی» در اسلامشهر در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۵۷ کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان از قاچاقچیان کشف و ۲ هزار و ۵۳۴ خرده فروش نیز دستگیر شدند، گفت: به موازات اقدامات مقابله ای و سلبی در حوزه پیشگیری نیز باید اقدامات اثربخشی در شهرستان اجرایی شود که تاکنون فعالیت ها در این زمینه رضایت بخش نبوده است.

گفتنی است در این نشست که امین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نیز حضور داشت حکم حسین حبیبی به عنوان رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر به او اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها