یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از ۲۰ اردیبهشت تا روز جمعه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. علاقمندان به گرایشات علمی و فناوری می‌توانند در محل دائمی نمایشگاه‌ها در پارک فناوری فردیس حضور به عمل آورند.
کد خبر: ۱۳۶۵۸۲۴
شرکت‌کنندگان اصلی نمایشگاه اینوتکس شرکت‌های بین‌المللی فناوری و نوآوری هستند. شرکت فیبوتک نیز در این نمایشگاه حضور دارد. همانطور که مستحضر هستید؛ نمایشگاه فوق صرفا به منظور نمایش کالا و خدمات و مباحث پیرامون آن‌ها برگزار نمی‌شود، بلکه اطلاعات مهم و ارزشمند دیگری همانند موارد زیر نیز در این نمایشگاه تبادل می‌شود.

·        آخرین استانداردهای کیفی

·        آخرین پیشرفت‌های صنعتی

·        پیشرفت‌های صنعتی

·        ایده‌های اقتصادی و غیره

در واقع از نمایشگاه بین‌المللی  INOTEX می‌توان به عنوان یک پل ارتباطی بین  فن‌آوران، بازرگانان، محققان و صنعتگران کشور‌های مختلف یاد کرد. برای اطلاع از قیمت‌های رقابتی موجود در سطح جهانی و دستاوردهای پژوهشی علمی حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید.
 

حضور فیبوتک در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس


فیبوتک را بیشتر بشناسیم


شرکت فیبوتک بیشتر از دو سال است که  زمینه مالی و سرمایه ‌گذاری، به‌صورت اختصاصی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. همانطور که مستحضر هستید؛ حوزه ارز دیجیتال یک حوزه نوظهور است و سرمایه‌گذاری در این بازار نیاز به دانش و تخصص بسیار بالایی از نظر تحلیل‌های فانتامنتال دارد.

بنابراین لازمه فعالیت و سرمایه‌گذاری درست و سودآور در این حوزه شناخت بنیاد ارزهای دیجیتال مختلف و سازنده‌های آنها است.

مجموعه فیبوتک در طی دو سال فعالیت خود در این زمینه موفق به کسب رزومه موفقی شده است و گام‌های بلندی جهت جلب اعتماد مخاطبانش برداشته است.

فیبوتک از آن دسته شرکت‌هایی است که به خوبی فرصت‌های موجود در حوزه بلاک‌چین را درک کرده‌است.  دنیای امروز بر پایه اطلاعات و تحلیل داده‌ها استوار است. بخش خصوصی در ایران این وظیفه خطیر را برعهده گرفته است. فیبوتک نیز در این راستا به اطلاع‌رسانی و ارائه تحلیل‌های آماری موثق پرداخته است.

 بازار ارزهای دیجیتال و فرصت‌های به وجود آمده از سوی فناوری بلاک چین، مرزهای تجارت و روابط اقتصادی را دگرگون کرده است. فرقی نمی‌کند کسب‌وکار شما چه اندازه بزرگ یا کوچک است، برای رقابت در آینده باید مسیر منتهی به آینده را پیدا کنید. آشنایی با بلاک چین و رمزارزها اولین گام برای رشد تجارت داخلی است. در فیبوتک هر آنچه باید در مورد این بازار بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها