رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر خبر داد:

غرق شدن ۴ نفر بر اثر غرق شدن قایق سوراخ

رییس سازمان اورژانس کشور خبر داد:

افزایش قابل ملاحظه‌ شمار غرق‌ شدگان در نوروز

رییس سازمان اورژانس کشور از غرق شدن ۴۷ نفر در تعطیلات نوروز و رشد ۴۰ درصدی ماموریت های اورژانس در حوادث ترافیکی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر میعادفر در نشست خبری عملکرد نوروزی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به رشد ۱۹ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در نوروز، گفت: متاسفانه شمار غرق‌شدگان در نوروز امسال افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. ۴۷ نفر جان خود را در سواحل هرمزگان، خوزستان، اردبیل و مازندران از دست دادند. همچنین تعداد ماموریت‌های اورژانس در حوادث ترافیکی با ۴۰ درصد رشد مواجه شد.

وی در ادامه گزارش نوروزی اورژانس کشور، اظهار کرد: از ۲۵ تا ۱۳ فروردین‌ماه در هزار بیمارستان، به دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر خدمات درمانی داده شد که از این تعداد دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، سرپایی درمان شدند و ۵۴ هزار نفر بستری شدند. خدمات بیمارستانی، ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به انجام حدود ۱۱ هزار و ۸۲۳ بازرسی، در پاسخ به سوال ایسنا درباره میزان تخلفات در این بخش، گفت: از این میان ۳۵۱ مورد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و ۹۵ مورد نیز پلمب شده است. ۲۰۷ مجموعه بین‌راهی نیز در نوروز پلمب شده است. از ۸۲۶۴ بازرسی پایانه‌های مسافری، ۲۲۲ مورد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و دو واحد هم پلمب شده است. درحوزه بهداشت غذا نیز ۲۶۸۸ مجموعه پلمب شده و نزدیک به ۱۴ هزار و ۵۰۰ مرکز هم به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گفته میعادفر، بیش از ۴۰۰ ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرها ایجاد شده بود که به بیش از ۲۰ هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی در این ایستگاه‌ها داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها