رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

ایران در تولید علم رتبه پانزدهم دنیا را دارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای فرمان مقام معظم رهبری، در سال جدید در تلاش است از ظرفیت های علمی کشور بهره گیرد.
کد خبر: ۱۳۶۰۶۹۵

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در برنامه «سلام صبح بخیر» در پاسخ به این پرسش که مجلس برای تحقق شعار سال 1401 و حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان چه تمهیداتی را اندیشیده است، گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای فرمان مقام معظم رهبری، در سال جدید در تلاش است از ظرفیت های علمی کشور بهره گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ایران در حوزه تولید علم و دانش رتبه پانزدهم دنیا را دارد، گفت: وقتی کشوری به این توان و رتبه علمی می رسد می تواند از این توان و ظرفیت برای خلق ثروت و گشایش های اقتصادی استفاده کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر صحبت هایش گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که این میزان در مقایسه با ظرفیت های اقتصادی، نیاز بنگاه ها و مجموعه های دیگر، تعداد کمی است.

برنامه سلام صبح بخیر شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی حسین معصومی و زهرا قائدی از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها