معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا:

۸ بانک عامل جعلی را از اپ استور‌ها حذف کرده ایم

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: پلیس فتا راحت‌تر می‌تواند به نزم افزار‌های و اپ استور‌های ایرانی دسترسی پیدا کند از این رو برای دور شدن از اینگونه خطر‌ها توصیه می‌شود مردم از نرم افزار‌ها و اپ استور‌های داخلی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۰۸

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران از انتشار موبایل بانک جعلی ۸ بانک در گوگل پلی خبر داد و گفت: مجرمان سایبری در اقدامی جدید با طراحی و ارسال نرم افزار‌های جعلی بانک‌های صادرات، کشاورزی و سپه و ۵ بانک عامل دیگر به گوگل پلی زمینه را برای سوء استفاده و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد فراهم کرده اند.

وی گفت: سازمان‌هایی که به مردم خدمات ارائه می‌دهند دارای سایت رسمی هستند و همه آن‌ها طبق معاهده و شیوه نامه امنیتی، وظیفه دارند نرم افزار خود را در سایت رسمی خود قرار دهند.

سرهنگ پاشایی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۸ بانک جعلی از اپ استور‌ها حذف شده است، یادآور شد: پلیس فتا راحت‌تر می‌تواند به نزم افزار‌های و اپ استور‌های ایرانی دسترسی پیدا کند از این رو برای دور شدن از اینگونه خطر‌ها توصیه می‌شود مردم از نرم افزار‌ها و اپ استور‌های داخلی استفاده کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطر نشان کرد: کاربران در موتور جستجوگر گوگل، نشانی اینترنتی بانک‌ها را به صورت کامل وارد کنند، با این اقدام تا حدی زیادی می‌توانند از ترفند‌های سودجویان در امان بمانند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها