امام‌ جمعه ایلام:

جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد، گفت: نقش دانشجویان در پیشرفت انقلاب بی بدیل است.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۹۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از مهر ؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار جمعی از بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی و در پیشرفتی که الان داریم یک نقش بی بدیل است.
 
وی با اشاره به نقش آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم هست، افزود: باید ببینیم در جامعه و استان خود چقدر به این نقش عمل کرده‌ایم، در جاهایی مثل سیل، زلزله، کرونا، اردوهای جهادی، کمک به نیازمندان نمره عالی است ولی در بعضی جاها که تاثیرگذار است حضور ما کمرنگ است.

کریمی تبار ادامه داد: دانشجو عنصری است که وابستگی ندارد و در سنی است که پرانرژی و پرتوان و آگاه دنبال این است که مشکلات جامعه را حل کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن شناسی و مبارزه با دشمن جزئی از فرهنگ ماست، تصریح کرد: در طول انقلاب تا الان هر جا که موضع ضد استکباری ما پررنگ بوده است، پیشرفت کرده‌ایم و هر جا خواستیم به دشمن چراغ سبز نشان و نرمش نشان دهیم شدیداً پسروی و افت داشتیم، نمونه اش هم در برجام مشاهده کردیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه در تفکر بسیجی انسان دیگر دنبال «من» نیست، گفت: اگر کسی در جایگاهی بخواهد انتصابی را انجام دهد بر اساس تفکر بسیجی دنبال این است که شایسته‌ترین را انتخاب کند نه اینکه آشنا و سفارش شده‌ای را بخواهد منصوب کند.

وی تاکید کرد: در این مقطع از زمان شدیداً نیاز داریم که جامعه دانشجویی ما، واقعاً دنبال عدالت خواهی و آرمان خواهی و مطالبه گری باشد، اگر بناست تفکر بسیجی دانشجویی ما در آرمان خواهی و مطالبه گری تاثیرگذار باشد به اتاق فکر نیاز داریم و تاثیرگذار هم می‌توانیم باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها