فرمانده انتظامی کازرون خبر داد؛

کشف 14 قبضه کلت زیر یک درخت

ماموران پلیس کازرون موفق شدند 14 قبضه سلاح كمري جنگي را از اعضاي باند قاچاق كشف كنند.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۲۱

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین،سرهنگ "اسماعيل زراعتيان" ،فرمانده انتظامی کازرون در تشريح جزئيات اين خبر افزود: در اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان سلاح و مهمات، ماموران انتظامي كازرون با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند دو نفر قاچاقچي با يك سواري پژو پارس تعدادي اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و پس از ورود به كازرون در يكي از محلات اين شهرستان زير درختان دپو كرده‌اند كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي تصريح كرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل موردنظر اعزام و سواري پژو پارس متعلق به اعضاي باند قاچاقچان سلاح و مهمات كه در آن اطراف بود را توقيف كردند.

فرمانده انتظامي كازرون با بيان اينكه در پاكسازي از محل تردد قاچاقچيان 14 قبضه سلاح كمري جنگي و يك هزار و 25 عدد مهمات مربوطه كه در زير درختان دپو شده بود كشف شد، بيان كرد: در اين خصوص 2 قاچاقچي دستگير و به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

سرهنگ "زراعتيان" با اشاره به اينكه دستگيري ساير اعضاي  مرتبط با این باند با جديت ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك و يا اصلاع از فعاليت قاچاقچيان سلاح و مهمات بلافاصله موضوع را به سامانه 110 گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها