بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون در جهان به بیش از ۲۲۷ میلیون نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۳۳۷۸۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۲۲۷۸۰۰۶۸۴ نفر، شمار جان باختگان به ۴۶۸۳۳۴۸ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۰۴۴۴۵۵۲۷ نفر افزایش یافته و حال بیش از ۱۰۰ هزار بیمار وخیم گزارش شده است.

ده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۴۲ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۳ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۱ میلیون نفر و روسیه و انگلیس با بیش از ۷ میلیون نفر و فرانسه و ترکیه با بیش از ۶ میلیون نفر در صدر جدول جهانی بیشترین مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ قرار دارند.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان (+ جدول)

ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونا در کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان جهانی بهداشت، همه‌گیر بودن این بیماری را تائید کرد.

در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها