تا پیش از این کمبود قطعات الکترونیکی اصلی‌ترین مشکل بی‌ام‌و برای عرضه خودرو بود، اما حالا یک مشکل جدید جلوی پای این شرکت خودروسازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۳۰۰۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، شرکت خودروسازی بی‌ ام‌ و آلمان اعلام کرد: برای نیمه دوم امسال نگران دو چالش جدی در راستای رسیدن به هدف‌گذاری تولید خودرو در این شرکت است.

مقامات بی‌ام‌و می‌گویند: از یک طرف کمبود قطعات الکترونیکی خودرو در جهان می‌تواند برای این شرکت داستان شود و از سوی دیگر افزایش قیمت مواد اولیه هم پتانسیل آن را دارد که میزان تولید این شرکت را کاهش دهد.

از آنجا که بی‌ ام‌ و روابط بسیار قوی با قطعه‌ سازان دارد تا کنون توانسته تأثیر کمبود قطعات الکترونیکی را به حداقل برساند.

یک کارشناس آلمانی می‌گوید:‌ بی‌ ام‌ و همچنان یکی از شرکت‌ های خودروسازی از نظر عملکرد به شمار می‌رود و توانسته نسبت به دیگر خودروسازان بین‌المللی آسیب‌پذیری کمتری را در برابر بحران کمبود قطعات داشته باشد.

دو خودروساز دیگر آلمان شامل فولکس‌ واگن و بنز پیش‌تر هشدار داده‌اند که کمبود قطعات الکترونیکی خودرو تولید آنها در نیمه دوم سال جاری را کاهش خواهد داد و حتی بنز گفته ممکن است این مشکل به سال 2022 هم کشیده شود.

به خاطر افزایش دورکاری کارمندان در جهان و نیاز آنها به تجهیزات الکترونیکی با ذکر این نکته که برخی از این تجهیزات در تولید قطعات الکترونیکی خودروها هم کاربرد دارد جهان با کمبود عرضه این نوع قطعات روبه‌رو بوده و خودروسازان در تأمین آنها با مشکل روبه‌رو هستند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها