خودروی بی ام و «۲۰۲۱ X ۷» را می‌توان بزرگترین خودروی تجاری این برند دانست که همراه با عملکرد‌های بالایی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، ۲۰۲۱ X۷ را می توان بزرگترین خودروی تجاری شرکت خودروسازی بی ام و دانست که بسیار ویژه و خاص روانه بازار خواهد شد. در این خودرو موتور توربوشارژی قرار دارد که قدرت ۳۳۵ اسب بخاری کاملاً مناسبی دارد.

این خودرو در نمونه ای با نام آلپینا XB۷ عرضه می شود که دارای پیشرانه ای با بازدهی بالایی است که تقریباً دو برابر مدل پایه هزینه دارد و به راحتی می تواند انتظارات افرادی که خدمات فوق العاده ای را می خواهند، را بر طرف کند.

از جذاب ترین امکانات این خودرو می توان به کابین محکم و همچنین بسیاری از امکانات لوکس و فناوری کمک راننده اشاره کرد.

اگرچه فضای داخلی آن کوچکتر از نمای خارجی آن جلوه می کند و صندلی‌های عقب برقی آن عملکرد کندی دارند، اما به جرات می توان گفت ۲۰۲۱ X۷ ​​بالاترین امتیاز را در میان شاسی بلندهای پیشرفته دارد و جایزه Editors 'Choice را کسب کرده است.

X۷ اولین شاسی بلندی است که تنظیمات حرفه ای BMW را در ایالات متحده دریافت می کند. پیشرانه xDrive۴۰i دارای یک ژنراتور استارت ۴۸ ولتی است که به طور شگفت انگیزی، ارقام مصرف EPA را کمتر می‌کند.

این خودرو دارای ویژگی‌های استاندارد مطلوبی مانند کنترل اقلیم چهار منطقه‌ای، سانروف پانوراما، صندلی‌های جلو قابل تنظیم با تنظیمات حافظه، صندلی‌های گرم شونده جلو، درب عقب برقی و موارد دیگر است.

همچنین یکی دیگر از گزینه‌های جذاب روکش چرم ورناسکا و بسته Premium است که اخیرا به آن اضافه شده است.

بی ام و در نسل قبلی ضعف هایی داشت که در آن بدنه در هنگام پیچ به خوبی عمل نمی کرد و اکنون برای جبران این شکایات، بسته Dynamic Handling را در نمونه جدید تعبیه دیده است.

در کنار ترمز‌های پیشرفته M Sport، کیت فرمان عقب و یک سیستم تثبیت کننده فعال برای سیستم تعلیق اضافه شده است.

X۷ xDrive۴۰i مجهز به توربوشارژ شش سیلندر خطی ۳۳۵ اسب بخاری است و M۵۰i دارای دو توربو ۴.۴ لیتری V-۸ است که ۵۲۳ اسب تولید می‌کند.

آلپینا XB۷ که نسخه خاص از بی ام و است با هشت سیلندر، دارای ۶۱۲ اسب بخار قدرت است. هر سه موتور با یک هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک ارائه می‌شوند.

جذاب‌ترین شاسی بلند بی ام و که تاکنون ندیده اید (+تصاویر)

جذاب‌ترین شاسی بلند بی ام و که تاکنون ندیده اید (+تصاویر)

جذاب‌ترین شاسی بلند بی ام و که تاکنون ندیده اید (+تصاویر)

جذاب‌ترین شاسی بلند بی ام و که تاکنون ندیده اید (+تصاویر)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها