چرا رزرو هتل در زمان سفر از اهمیت بالایی برخوردار است؟

به نظر شما قبل از مسافرت چه اقداماتی باید انجام شود؟ چه مواردی شما را در داشتن سفری لذت بخش یاری خواهد کرد؟ چه موقع می توان سفری بدون دغدغه برای خود و خانواده به ارمغان آورد؟ پاسخ به تمامی این سوالات بسیار ساده است چرا که قطعا همگان به دنبال داشتن سفری دلچسب هستند و قبل از آن باید با مواردی آشنایی داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۲۸۹۶۱
اقدامات سفر در دو رکن پایه ریزی شده اند و با رزرو بلیط و هتل می توان از امکانات سفر اطمینان حاصل کرد. اما در تمامی مواقع هتل مقدم بر پرواز است چرا که یافتن پرواز برای تمامی نقاط جهان ساده تر از رزرو یک هتل مناسب و معتبر است. با اینکه هر یک از شهرهای گردشگری جهان هتل های مختلفی را در دل خود جای داده اند اما هنوز هم مشکلاتی در روند رزرو هتل به وجود می آید که آژانس های گردشگری باید به فکر برطرف کردن این مشکلات باشند. چنلید با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته بسیاری از مشکلات رزرو هتل را برطرف سازد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

اهمیت رزرو هتل

رزرو هتل در شهر مقصد اولین اقدامی است که باید به انجام برسد بنابراین پس از اینکه مقصد و تاریخ سفر خود را تعیین کردید باید به فکر رزرو هتل باشید. بسیاری از گردشگرانی که برای بار نخست سفر می کنند این تصور را دارند که می توانند در روزهای آخر مانده به موعد نیز هتل مناسب خود را رزرو کنند و این در صورتی است که ضرفیت هتل های معتبر معمولا در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود و موفق به رزرو هتل مناسب نخواهید شد. توصیه می کنیم در صورتی که از موعد سفر خود اطمینان حاصل کردید نسبت به رزرو هتل اقدام کنید چرا که در این صورت می توانید با خیالی آسوده پیش نیازهای سفر را به انجام برسانید. اما برای رزرو هتل باید چه کارهایی انجام داد؟ برای رزرو هتل در یکی از کشورهای خارجی می توان به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کرد که هر یک از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.
 
 
چرا رزرو هتل در زمان سفر از اهمیت بالایی برخوردار است؟

رزرو آنلاین هتل خارجی

با پیشرفت تکنولوژی در تمامی جوامع، صنعت گردشگری نیز سیر تحول عظیمی را در پیش گرفت به گونه ای که تا چند سال پیش برای رزرو هتل می بایست حتما به یکی از آژانس های گردشگری سطح شهر مراجعه می شد اما امروزه به راحتی و تنها با چند کلیک می توان کلیه اقدامات مسافرتی را به انجام رساند. البته آژانس های آنلاین نیز در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه بودند که با مرور زمان شاهد پیشرفت چشمگیری را در فعالیت این مراکز بودیم و امروزه می توان به راحتی کلیه اقدامات مسافرتی را از طریق این مراکز به انجام رساند. البته امروزه نیز رزرو هتل از آژانس های گردشگری آنلاین مشکلاتی دارد که یکی از اصلی ترین آنها مربوط به خطای انسانی در به روزرسانی سریع اطلاعات هتل ها است. تا زمانی که برای به روزرسانی اطلاعات هتل از نیروی انسانی استفاده می شود امکان بروز هرگونه مشکل و یا عدم ثبت دقیق اطلاعات وجود دارد. شما با استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید که مدتی است وارد عرصه گردشگری شده می توانید به صورت کامل این مشکلات را برطرف سازید.

الزام استفاده آژانس ها از چنلید

استفاده کردن از چنلید مزیت های بسیاری برای آژانس های گردشگری خواهد داشت. در دنیای رقابتی امروز که هر یک از آژانس های گردشگری تمایل به ارائه ی خدمات بهتر دارند می بایست برای رسیدن هدفشان از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کنند. چنلید پله ای بزرگ را در مسیر آژانس ها طی خواهد کرد و مسیر ترقی را هموارتر می سازد چرا که استفاده از آن بی شک رضایت مشتریان را به دنبال داشته و این امر باعث فروش بیشتر و در نتیجه سود زیادتر خواهد شد. علاوه بر آژانس های گردشگری هتلداران نیز از چنلید سود خواهند برد چرا که امکان ثبت اطلاعات دقیق هتل در پنل آن وجود داشته و سامانه ای یکپارچه به وجود آورده است. ثبت اطلاعات هتل ها در چنلید باعث انتقال اطلاعات در کوتاه ترین زمان بر روی سامانه آژانس های گردشگری شده و نتیجه آن اطلاعات دقیق و به جا از تمامی هتل های فعال در شهر مورد نظر شما است.
 
 
 
چرا رزرو هتل در زمان سفر از اهمیت بالایی برخوردار است؟
رزرو هتل آسان با استفاده از چنل منیجر

استفاده از چنل منیجرها در آژانس گردشگری سبب آسان تر شدن پروسه رزرواسیون هتل خواهد شد. چنل منیجر ها به دلیل اینکه به سامانه هتل متصل هستند با کوچکترین تغییر در هتل ها اطلاعات خود را به روز خواهند کرد و در نتیجه این اطلاعات در سایت آژانس گردشگری نیز به صورت خودکار به روزرسانی خواهد شد و مشتریان از ظرفیت هتل و امکانات آن به صورت کامل اطلاع پیدا می کنند. این اطلاعات نوعی امنیت خاطر در ذهن مشتریان ایجاد کرده و در نتیجه نام آژانس گردشگری در خاطر مشتری هک می شود و در این راستا تمامی خریدهای خود را به آژانس شما اختصاص خواهد داد. البته در انتخاب چنل منیجر نیز باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که هریک از آن ها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که به جای انتخاب یک چنل منیجر از میان چندین چنل منیجر فعال کشور اتصال به پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید است زیرا با کمک آن می توانید همزمان از اطلاعات چندین چنل منیجر متصل به آن و اطلاعاتی که هتل داران و تامین کنندگان هتل در آن وارد کرده انئ بهره مند شوید.
 
 
 
چرا رزرو هتل در زمان سفر از اهمیت بالایی برخوردار است؟
سرکار خانم اعظم جلالوند مدیر واحد تامین پلتفرم چنلید در خصوص صنعت رزرواسیون هتل گفت:

متاسفانه در سال های اخیر و با توجه به ورود تکنولوژی به صنعت گردشگری سیستم رزرواسیون هتل به نسبت رزرو پرواز به روز رسانی کمتری داشته و قسمت قابل توجهی از فعالیت ها به صورت آفلاین انجام می شد. این مساله موجب نیاز بیشتر به نیروی انسانی گردیده و خطای انسانی از دقت و کیفیت کار می کاست. آپدیت ظرفیت موجود هتل و قیمت اتاق های مختلف نیز به خصوص در فصل های شلوغی مشکلاتی را به همراه دارد که موجب نارضایتی مسافرین می گردد. از این رو وجود یک پلتفرم آنلاین قسمت قابل توجهی از چالش های موجود در روند رزو هتل را سامان می دهد.
 

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/
 

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها