کیش جزیره‌ای لوکس محسوب می‌شود؛ به‌دلیل وجود امکانات زیاد، گردش در این جزیره نسبت به بیشتر مناطق کشور گران‌تر است. به‌جرات می‌توان گفت، خاص‌ترین هتل‌های کشور در کیش ساخته شده تا افراد مختلف بتوانند سفری خاطره‌انگیز به این جزیره را تجربه کنند. هتل بین المللی کیش هتل ترنج، هتل مارینا، هتل پانوراما و... از جمله مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۲۷۱۶۳
 
هتل مارینا کیش کجاست و از کجا رزرو کنیم
 
 
کیش جزیره‌ای لوکس محسوب می‌شود؛ به‌دلیل وجود امکانات زیاد، گردش در این جزیره نسبت به بیشتر مناطق کشور گران‌تر است. به‌جرات می‌توان گفت، خاص‌ترین هتل‌های کشور در کیش ساخته شده تا افراد مختلف بتوانند سفری خاطره‌انگیز به این جزیره را تجربه کنند. هتل بین المللی کیش هتل ترنج، هتل مارینا، هتل پانوراما و... از جمله مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شوند. اگر قصد دارید، اقامتی کم‌نظیر را در مروارید خلیج‌فارس را تجربه کنید، بهتر است در هتل مارینا کیش اقامت داشته باشید. ما در ادامه این مطلب به معرفی این هتل و روشی برای رزرو آن می‌پردازیم.

هتل مارینا

این هتل پنج ستاره در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش واقع شده است. هتل مارینا، حدود 750 متر ساحل اختصاصی دارد. این هتل اولین و منحصربه‌فردترین نمونه از هتل مارینا‌های ساخته شده در ایران به‌شمار می‌رود. از اتاق‌های هتل مارینا پارک می‌توانید منظره‌ای تماشایی از کیش و خلیج‌فارس را مشاهده کنید. به‌دلیل وجود فضای سبز وسیع اختصاصی، این هتل به مارینا پارک معروف است. این محوطه شامل، گونه‌های مختلف گیاهی، درخت‌های مختلف، چمن‌زار و... می‌شود. همچنین این هتل آبنمایی کم‌نظیر دارد که زیبایی پارک مارینا را دوچندان کرده است. اگر این هتل مجلل را ببینید، هوس می‌کنید که چند شب در آن اقامت داشته باشید. می‌توانید ساعت‌ها در محوطه هتل قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

هتل مارینا چهار بلوک دو طبقه دارد که دو بلوک آن به دریا مشرف است و از اتاق‌ها می‌توانید دریا را مشاهده کنید. تماشای غروب آفتاب لب دریا، یکی از بی‌نظیرترین صحنه‌ها برای هرشخص به‌شمار می‌رود که به‌لطف ساحل اختصاصی و اتاق‌های مشرف به دریا، مشاهده این صحنه‌ برای مهمانان هتل مارینا امکان‌پذیر خواهد بود. اگر فصل بهار را برای سفر به کیش انتخاب کنید، می‌توانید پنجره اتاق را باز کرده و در آرامش صدای امواج دریا غرق شوید.
 
هتل مارینا کیش کجاست و از کجا رزرو کنیم
 

امکانات

امکانات هتل مارینا تاحدودی نسبت به هتل بین‌ المللی کیش سطح بهتری دارد و افراد زیاد برای تجربه اقامتی لوکس در کیش، این هتل را انتخاب می‌کنند. همان‌طورکه گفته شد، مارینا یکی از مجلل‌ترین هتل‌های در تور کیش لاکچری است. در اتاق‌های این هتل، برای آسایش بیشتر مهمانان، امکاناتی از قبیل، یخچال، تلویزیون، اینترنت نامحدود رایگان، کمد لباس، دراور، مبل، حمام (دوش یا وان)، تلفن، چای‌ساز، مینی‌بار، سیستم اعلام حریق، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی، میز کار، صندوق امانات و... تعبیه شده است. توجه داشته باشید که پس از میل کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار، باید هزینه‌ آن را بپردازید. از تفریحات لوکس کیش میتوان به کشتی های تفریحی اشاره کرد.

فضاهایی از قبیل فروشگاه، کافی‌شاپ، فضای سبز، کافی‌نت، مجموعه ورزشی، مجموعه آبی، لابی، رستوران، بیزینس روم، سالن همایش، سالن کنفرانس و سالن ماساژ در ساختمان این هتل وجود دارد. با رفتن به لابی هتل مارینا، دسترسی به دستگاه‌ها و خدماتی مانند فتوکپی، پرینت، فکس و واکس کفش، لاندری، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، مبل، تلوزیون، اینترنت و... ممکن خواهد شد. استخر این هتل مجهز به سونا بخار، سونا خشک، سونا آقایان و بانوان، استخر، جکوزی و حوضچه آب سرد است. در مجموعه ورشی هتل مارینا می‌توانید به زمین تنیس، فوتبال، والیبال، بسکتبال، گیم‌نت، سالن بدنسازی و... دسترسی داشته باشید.

سالن اجتماعات این هتل 200 نفر ظرفیت داشته و بسیاری از همایش‌های مهم جزیره کیش در آن برگزار می‌شود. اگر سفر شما به این جزیره سفری تجاری است، می‌توانید بیزینس روم هتل را برای قرارهای کاری رزرو کنید. این اتاق برای 10 نفر ظرفیت دارد و در آن امکانات متعددی دراختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. رستوران لوتوس در طبقه اول این هتل واقع شده است. این رستوران برای 200 نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، گیاهی و فست‌فود سرو می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل مارینا، داشتن ساحل اختصاصی است. شما به‌راحتی می‌توانید از محوطه یا فضای سبز این هتل خود را به دریا و ساحل برسانید. ازجمله خدمات رایگان هتل مارینا کیش، می‌توان صبحانه و نهار منو باز، ترانسفر، عکس هدیه، استخر و سالن بدنسازی را نام برد.
 
 
هتل مارینا کیش کجاست و از کجا رزرو کنیم
 

موقعیت مکانی

هتل مارینا در بلوار مرجان واقع شده است و 400 متر با دریا فاصله دارد. برای رسیدن به این هتل باید، ساحل شرقی کیش را دنبال کنید تا به برج‌های دوقلو برسید. هتل مارینا در فاصله کمی از پارک ساحلی مرجان، مرکز خرید پردیس 1 و 2، پاساژ مرجان و مجتمع تجاری مروارید واقع شده است.

رزرو هتل مارینا

به‌دلیل گسترش فضای مجازی و غیرحضوری شدن بسیاری از کارها، شرکت‌های مختلفی برای ارائه آنلاین خدمات تاسیس شده‌اند. علی بابا یکی از شرکت‌هایی به‌شمار می‌آید که در راستای ارائه خدمات غیرحضوری سفر، در ایران، آغاز به‌کار کرده است. این شرکت، سال 1393 تاسیس شد و ابتدا فقط امکان خرید یا استرداد بلیط را دراختیار کاربران قرار می‌داد. درحال‌حاضر امکان رزرو تور، هتل، ویلا و اقامتگاه نیز به سایت علی بابا اضافه شده است. این شرکت خوش‌نام، با بسیاری از هتل‌های ایران و دیگر کشورها، طرف قراداد بوده و به‌همین‌ دلیل مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌کند. شما با رفتن به بخش هتل سایت علی بابا و وارد کردن تاریخ سفر، مدت زمان و مقصد، بهترین پیشنهادها را مشاهده خواهید کرد.

در این مطلب، رزرو هتل مارینا کیش و بهترین سایت برای رزرو هتل داخلی را به‌طورکامل معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل مارینا، هتل بین‌‌المللی کیش یا رزرو هتل از علی بابا را داشتید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها