مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت کلرپارس عنوان کرد

نگاه ویژه به محیط زیست در دوران مدیریتی جدید

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین و رئیس اداره محیط زیست بستان آباد به مناسبت هفته محیط زیست، در شرکت کلر پارس حضور یافته و از فعالیت های زیست محیطی این واحد تولیدی بازدید به عمل آوردند
کد خبر: ۱۳۲۰۹۲۲


 به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، حسن عباس نژاد در این بازدید، سه پروژه زیست محیطی پایش آنلاین، شروع عملیات ساخت استخر آب نمک و کلنگ زنی استخرC با حجم 550 مترمکعب را در محل این واحد تولیدی افتتاح نمود.
وی با اشاره به اینکه شاخصه های زیست محیطی یکی از عناصر مهم توسعه یافتگی در جهان است، توجه به این مسائل در کشور را مطلوب ارزیابی نموده و افزود: در کشور ما با تغییر نگرش به موضوع محیط زیست، به اصل مشارکت زیست محیطی بین سازمان و واحدهای صنعتی دست یافته ایم.
وی خاطر نشان کرد سعی می کنیم کارشناسات ما در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی واحدهای صنعتی، همکاری تمام و کمالی با کارخانجات دارند.
عباس نژاد با بیان اینکه مدیریت جدید شرکت کلـرپارس، نگاه ویژه و توسعه محوری به مسایل محیط زیست داشته و با اجرای پروژه های مختلف در راستای ارتقاء سطح زیست محیطی منطقه تلاش می کند، افزود: ما از فعالیت های زیست محیطی در این مجموعه خرسندیم و امیدواریم این شرکت در کنار طرح های توسعه ای خود، شاخص های زیست محیطی را نیز رعایت نماید. تلاشهای اخیر این مجموعه در زمینه محیط زیست ستودنی است، انتظار می رود این اقدامات، مداوم و مستمر بوده و بهبود یابد.
کلرپارس از شرکت‌های تابعه گروه دارویی تامین، یکی از تولیدکنندگان عمده  مواد پاک‌کننده در کشور است که علاوه بر تامین نیازهای کشور، به علت کیفیت بالا ، محصولاتش را به سایر کشورها صادر می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها