ارسال 148 اثر به نخستین جشنواره بهار قرآن
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

ارسال 148 اثر به نخستین جشنواره بهار قرآن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

لزوم ورود میدانی به طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نیازمند تلاش مجدانه و تحقق هرچه بیشتر میدانی طرح شهید قاسم سلیمانی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در استان زنجان هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نیازمند تلاش مجدانه و تحقق هرچه بیشتر میدانی طرح شهید قاسم سلیمانی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در استان زنجان هستیم.
کد خبر: ۱۳۱۶۰۹۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه در قرارگاه عملیاتی کرونا به دنبال رصد دقیق وضعیت سالمندان زنجانی هستیم، اظهار کرد: زنجان جزو استان‌های پیشرو کشور در امر بیماریابی هوشمند بوده و همچنان قرارگاه سردار سلیمانی و بسیج سپاه، جمعیت هلال‌احمر، فرمانداران و مراکز بهداشت و درمان، مداخله بموقع و جدی را انجام دهند.

وی در رابطه با محورهای اصلی حوزه ساماندهی امور سالمندان، افزود: حفظ سلامت سالمندان، پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا، ایجاد حساسیت و آگاهی‌بخشی لازم به جامعه و خانواده در حوزه حفاظت و صیانت از سلامت و جان سالمندان استان و ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه‌های مختلف به سالمندان توسط دستگاه‌های اجرایی به معنای عام و خانواده‌ها، از جمله محورهای اصلی در حوزه ساماندهی امور سالمندان بوده که باید عملیاتی شود.

این مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای تحقق بیماریابی هوشمند و تحقق طرح شهید سلیمانی، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار قرار دهند، تصریح کرد: روسای کمیته‌های قرارگاه عملیاتی کرونا و اعضای آن باید به‌ طور مستمر جلسات را با جهت‌گیری مشخص، رویکرد همه جانبه‌نگری، گزارش اجرایی عملیاتی خود را به قرارگاه عملیاتی کرونا ارائه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه مدیران و روسای کمیته‌های قرارگاه عملیاتی کرونا باید اقدامات مداخله‌ای و میدانی انجام دهند، گفت: سالمندانی که از لحاظ معیشتی نیاز به حمایت دارند باید دستگاه‌های حمایتی با مکانیسم غیرحضوری حمایت کنند.

مرادی‌نافچی در رابطه با برگزاری حضوری امتحانات پایه ۹ و ۱۲، اظهار کرد: خانواده‌ دانش‌آموزان پایه ۹ و ۱۲ فرزندان خود را برای حضور در محل برگزاری امتحانات حضوری توجیه کنند، زیرا همه تدابیر لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان و معاون‌های پشتیبانی این دستگاه‌ها بازنشستگان خود را که به سن سالمندی وارد شدند، رصد و حمایت کنند، خاطرنشان کرد: باید برای تحقق هرچه بیشتر و میدانی طرح شهید قاسم سلیمانی توسط سپاه، جمعیت هلال‌احمر استان، فرمانداران شهرستان‌ها و مراکز بهداشت استان تلاش شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها