مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛

رسانه ها نقش مهم و کلیدی در انتخاب آگاهانه و مشارکت آفرینی دارند

مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار می کند

اولین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ (+عکس)

اولین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۸۰

به گزارش جام جم آنلاین ، اولین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ (جشنواره ایده‌پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم‌های نوآور) توسط مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر در تاریخ های  ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه با محوریت دریا، انرژی و صنایع خلاق برگزار خواهد شد.

علاقمندان و متقاضیان تا ۱۶ فروردین ماه فرصت دارند تا ایده های خود را ارسال کنند. پس از ارزیابی اولیه ایده‌های ثبت‌نامی توسط داوران مجرب ، حداقل ۱۰ و حداکثر ۱۵ ایده با افراد و تیم‌های کاری ثبت‌نام شده فراخوان خواهند شد.

اولین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰

کلاس‌های توانمندسازی و منتوری‌های حرفه‌ای در تاریخ های ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه با حضور تیم‌های شرکت‌کننده، تشکیل و ۲۰ فروردین ماه  داوری نهایی و نهایتا سه تیم برتر معرفی می شوند. به تیم های برتر به ترتیب مبلغ3  ،2 و 1 میلیون تومان تعلق می گیرد. همچنین تیم های نوآور که موفق به کسب رتبه های برتر شوند می توانند از مزایایی همچون استقرار رایگان در فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی بوشهر و نیز منتوری و مشاوره رایگان جهت تجاری‌سازی ایده‌های خود برخوردار شوند.

 

متقاضیان می توانند برای شرکت در این رویداد استارتاپی به نشانی سایت جهاد دانشگاهی استان بوشهر به آدرس  http://jdbushehr.ir/fa-صفحه ثبت نام رویداد استارتاپی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر  http://jdbushehr.ir/fa/form/۱۵۳/  مراجعه نمایند.

 

 

سایر راه‌های ارتباطی با مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر به این شرح است:

  • ایمیل:  innovation.jdbu@gmail.com
  • شماره تماس:(پیش‌شماره ۰۷۷)، ۶-۳۳۶۶۲۴۴۵، داخلی ۱۱۳
  • نشانی صفحه اینستاگرام: jdbu.manesh@ 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها