دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای برای رئیس جدید این فدراسیون از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۰۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مهدی محمدنبی که در یک سال گذشته به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد پس از انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون با ارسال نامه‌ای به وی از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

نبی امروز در نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد فضا را برای نفرات جدید باز می‌گذارد و از مسئولیت‌هایی که در فدراسیون فوتبال داشته است کناره گیری می‌کند.

در متن نامه مهدی محمدنبی برای رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آمده است:

«در این فرصت ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت شما بزرگواران در مسئولیت جدید که منتخب اعضاء محترم مجمع عمومی فدراسیون می‌باشید، از یک سو و از سوی دیگر امید است مطابق مقررات کشور و اساسنامه فدراسیون این تغییرات جدید منتج به تحول هر چه بیشتر در راستای فوتبال پایدار گردد. انشاء الله

همانگونه که مستحضرید در این یکساله اخیر، مسئولیت دبیرکلی فدراسیون، تیم‌های ملی و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال را در شرایط سخت Covid19، پذیرفتم و ایام پرتلاطمی را با فراز و نشیب‌های بسیار متفاوت نسبت به سال‌های گذشته نیز در تاریخ فوتبال ایران شاهد بودیم و با پرهیز از حاشیه‌ها و دیگر موضوعات ناصواب، مدیریت بحران را تجربه و از دوره گذار عبور کردیم و به بیان دیگر مشکلات دو رقمی کمرنگ و به یک رقمی نزدیک شدیم که قطعاً برای رسیدن به شرایط مطلوب می‌بایست با تلاش مستمر، سازنده، برنامه محور با حفظ و تثبیت فضای همکاری برای سرمایه‌های انسانی موجود در فدراسیون و لزوماً تعامل هر چه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هم افزایی با اعضاء مجمع (ماده ۱۰ اساسنامه) و همچنین سایر بخش‌های ذیربط در مدار قانون این فرآیند را طی مسیر نمایید.

علی‌ای حال، همواره راضی به رضای خداوند سبحان بوده و هستم و در تقدیرم آمده با کناره گیری از سمت‌های مذکور، ادامه خدمت و امانت داری را همراه با موفقیت هر چه بیشتر برای سایر عزیزان که منتخب هیئت رئیسه خواهند بود مسئلت دارم.

در خاتمه عرایضم، از کلیه همکاران ارجمندم به ویژه در فدراسیون، سازمان لیگ کشور، مرکز ملی فوتبال، ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال، هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور، باشگاه‌های کشور و پیش کسوتان بزرگوار در عرصه ورزش و رسانه‌های محترم گروهی سپاسگزاری می‌نمایم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها