منابع سوری گزارش دادند که یک خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر «رأس العین» در شمال شرق سوریه منفجر شده که در پی آن چند تن کشته و زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۰۵۳۸۸

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، منابع محلی سوریه، امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که یک خودرو بمب‌گذاری شده در بازار «الفروج» در شهر راس العین (استان الحسکه-شمال شرق سوریه) منفجر شده است.

«خالد اسکیف» خبرنگار شبکه «المیادین» در این خصوص گزارش داد که در پی انفجار خودروی یادشده، سه تن کشته و چهار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

با این حال،‌ وبگاه خبری مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه»- نزدیک به معارضان- مدعی شد که در پی این انفجار یک نفر کشته و چند تن دیگر مجروح شده‌اند.

در عین حال، خبرگزاری کُردی «هاوار» نیز گزارش داد که در پی این انفجار، چهار تن کشته و پنج تن دیگر زخمی‌ شده‌اند.

علی‌رغم آنکه منابع رسمی سوریه این گزارش را تأیید کرده‌اند؛ اما شمار کشته‌ها و زخمی‌های این انفجار را هنوز اعلام نکرده‌اند.

طبق گزارش منابع خبری، این انفجار در شهری رخ داده است که تحت کنترل گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد»‌ و وابسته به ترکیه است.

مناطق شمالی سوریه که عمدتا تحت کنترل نیروهای ترکیه یا عناصر وابسته به این کشور است، همواره شاهد انفجارهای تروریستی و درگیری میان شبه‌نظامیان وابسته به این کشور است بطوریکه طی ماه‌های گذشته بخش‌های مختلفی از مناطق شمالی سوریه شاهد انفجار موتور سیلکت‌ها و خودروهای بمب‌گذاری و همچنین کشته‌ و مجروح شدن زنان و کودکان بی‌گناه بوده است.

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرق سوریه (+فیلم و عکس)

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرق سوریه (+فیلم و عکس)

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرق سوریه (+فیلم و عکس)

 

تعداد بازدید : 19
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها