گفت‌وگو با حمید درخشان درباره حضور چند ساعته‌اش به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان

مدیران را ترساندند

حمید درخشان فقط چند ساعت سرمربی نفت مسجدسلیمان بود و خیلی زود حضورش وتو شد. بعد از اعلام رسمی انتخاب این مربی، بعضی از طرفداران فوتبال در این شهر مقابل شورای تامین تجمع و نسبت به انتخاب درخشان اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۳۰۴۸۸۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، خود او در این باره توضیحاتی می‌دهد.

 آقای درخشان رکورد زدید. چند ساعت بعد از انتخاب به عنوان سرمربی نفت مسجد‌سلیمان برکنار شدید.

این سوالی است که شما باید از مسؤولان آن باشگاه بپرسید. ما با هم مذاکره داشتیم و به توافق رسیدیم. تفاهم‌نامه‌ای هم بین دو طرف به امضا رسید و مشکلی برای همکاری وجود نداشت اما عده‌ای مقابل شورای‌تامین شهر مسجد‌سلیمان جمع شدند و اعتراض کردند. در واقع مدیران باشگاه را ترساندند. من هم در خبرها دیدم که حضورم در این باشگاه منتفی شده است.

 

 گروه خاصی علیه شما بودند؟

بحث‌شان این بود که مربی بومی روی نیمکت نفت مسجد‌سلیمان بنشیند ولی به هر حال باشگاه مدیر دارد و مدیریت باید در این باره تصمیم بگیرد. یک عده محدودی این اعتراض را داشتند و اگر قرار باشد حرف‌‎شان به کرسی بنشیند قاعدتا می‌توانند دوباره این کار را تکرار کنند. من به طور کلی می‌گویم و بحثم فقط مسجد‌سلیمان نیست. این اتفاق در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد. من هم فقط قصد داشتم کمک کنم. حتی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به من پیشنهاد داد که آن را رد کردم چون گفتم به مسجد‌سلیمان قول داده‌ام. حتی قرار بود مراسم معارفه برگزار شود که ناگهان این اتفاقات رخ داد.

 

 تفاهم‌نامه‌ای که امضا کرده‌اید، می‌تواند با شکایت همراه شود؟

اصلا بحث این چیزها نیست. به نظر خود من حرف زدن از صدتا امضا هم معتبرتر است. وقتی ما با هم حرف می‌زنیم باید پای حرف خود بایستیم. با این حال من شکایتی نسبت به این اتفاق ندارم. هر تصمیمی هم که مسؤولان باشگاه نفت مسجد‌سلیمان بگیرند برایم قابل احترام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها