رئیس پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز استان خوزستان

دستگیری ۳ نفر از عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های دز

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران ـ نوشهر از مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی کجور خبر داد و گفت: آتش که از عصر روز چهارشنبه قسمتی از جنگل‌های نهررودبار کجور و ارتفاعات جنگلی بین و برکن را فرا گرفته بود با کمک نیروهای امدادی، بسیجیان و مردم مهار شد.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۹۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، عبدالرضا سنگاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار کرد: آتش به تقریبا ۲۱ هکتار از جنگل خسارت وارد کرده، مهار این آتش‌سوزی به علت ارتفاع زیاد، صعب‌العبور بودن و صخره‌ای بسیار سخت بود که بالاخره در بامداد پنجشنبه مهار شده است.
 
تلاش نیروهای جهادی برای اطفای حریق کجور/ ۲۱ هکتار از عرصه جنگلی منطقه کجور طعمه حریق شد
سنگاری گفت: پس از وقوع آتش در عرصه‌های جنگلی، ۱۲۰ نیروی حفاظت منابع طبیعی با همکاری یگان محیط زیست، سپاه، بسیج، هلال احمر و مردم اعزام و با تلاش فراوان بامداد پنج‌شنبه موفق به مهار آتش شدند، در حال حاضر منطقه از برف و باران پوشیده شده است.
بسیج و سپاه در همه عرصه‌ها پای کار هستند و این بار برای مهار آتش در منطقه جنگلی کجور نیروهای بسیجی و سپاهی به جبهه جهادی رفتند.
حسین جناسمی فرمانده سپاه نوشهر درباره آتش‌سوزی جنگل‌های نهررود با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه گفت: طی آتش سوزی در منطقه کجور سپاه و بسیج با همراه منابع طبیعی، محیط زیست و مردم از همان ساعات اولیه به‌منظور اطفای حریق و مهار آتش‌سوزی حضور یافتند.
وی اظهار کرد: در این راستا بیش از ۳۰ نفر از نیروهای بسیجی و پاسداران برای کمک به اطفا حریق از همان ساعات اولیه آتش سوزی اعزام شده بودند.
فرمانده سپاه نوشهر بیان کرد: با ورود و به کارگیری این تعداد نیرو در محل حادثه، با کمترین امکانات  آتش سوزی مهار شد. جناسمی فرمانده سپاه نوشهر به‌صورت میدانی در عملیات مهار آتش حضور داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها