در شب پیروزی تیم‌های رم و آتالانتا مقابل رقبا، شاگردان جنارو گتوسو هم با غلبه بر سامپدوریا به رده سوم جدول سری A صعود کردند.
کد خبر: ۱۲۹۴۳۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، هفته یازدهم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو با نتیجه 2 بر یک از سد سامپدوریا گذشت. لوزانو در دقیقه 53 و پتاگنا در دقیقه 68 برای ناپلی‌ها و یانکتو در دقیقه 20 برای سامپدوریا گلزنی کردند. شاگردان جنارو گتوسو با این برد 23 امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند.

 

در بازی همزمان رم در خانه بولونیا به برتری پرگل 5 بر یک دست یافت. پولی (5 - گل به خودی)، ژکو (10)، پلگرینی (15)، فرتوت (35) و مخیتاریان (44) برای جالوروسی گلزنی کردند و دروازه‌شان هم توسط کریستانته (24- گل به خودی) باز شد. شاگردان پائولو فونسکا با این برد 21 امتیازی شدند و خود را تا رده پنجم جدول بالا کشیدند.

 

  پیروزی پرگل رم و آتالانتا برابر حریفان/بازگشت ناپولی مقابل فیورنتینا

 

آتالانتا هم مقابل میهمانش، فیورنتینا به برتری 3 بر صفر دست یافت. گوزنس در دقیقه 44، مالینوفسکی در دقیقه 55 و تولوی در دقیقه 63 برای آبی‌وسیاه‌پوشان برگامو گلزنی کردند. مردان گاسپرینی با این پیروزی 17 امتیازی شدند و به رده هشتم جدول صعود کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها