سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان:

لیست موارد پاسخگویی بایدن به ایران آماده شده است

وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص برداشت غیر دقیق از اظهارات سخنگوی این وزارتخانه در مصاحبه با شبکه خبری العالم اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۸۵۸۵۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه؛ روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای با توجه به برداشت غیر دقیق از اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با شبکه خبری العالم، عین اظهارات سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال این شبکه را به شرح زیر اعلام کرد:

«اساسا ایالت متحده آمریکا در موضعی نیست که برای کسی شرط بگذارد، ایالت متحده آمریکا ناقض برجام، ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بوده و میلیارد‌ها دلار به ملت ایران خسارت زده و از برنامه برجام به عنوان یک مشارکت کننده خارج شده است. روزی که دولتی در ایالت متحده بخواهد به برجام برگردد میزی وجود خواهد داشت که باید پاسخگوی نقض عهد‌ها باشد.

بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکا باید توبه کند و این به معنای آن است که اولا باید بپذیرد چه خطا‌هایی کرده و ثانیا جنگ اقتصادی علیه ایران را متوقف کند و ثالثا مسیر رفته را برگردد و تعهداتش را عمل و برای گام چهارم جبران خسارت کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
۰
۲
نمیدانم چرا همیشه دیگران برداشت غیر دقیق میکنند ولی گوینده دقیق حرف میزند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها