تعداد زیادی از افرادی که سلامتی خود را بعد از ابتلا به کرونا به دست آورده اند احتمالا با عارضه بسیار عذاب آوری روبرو خواهند شد؛ خارش شدید در نقاط مختلف بدن.
کد خبر: ۱۲۸۴۶۹۰

به  گزارش جام جم آنلاین به نقل از webmd، در حالی بخش عمده ای از تلاش پزشکی جهان بر روی درمان بیماری ناشی از عفونت ویروس کرونا در بدن معطوف شده بخش دیگری از تحقیقات علمی و پزشکی بر روی این مسئله استوار است که چه میزان از عوارض در بدن فرد مبتلا باقی می ماند و این عوارض چه چیزهایی هستند.

اکنون نتایج یک سری تحقیقات مدون نشان می دهد خارش پوست، زدن کهیر و جوش از جمله عوارضی است که فرد بهبودیافته از کرونا تا ماه ها آن را از خود نشان می دهد. هم اکنون افراد زیادی در سراسر جهان هستند که کرونا را شکست داده اند اما همچنان با عارضه قرمزی نوک انگشتان، جوش، کهیر، تبخال و خارش پوست روبرو هستند.

پزشکان در این رابطه تحقیقات زیادی انجام داده اند. بخشی از این تحقیقات حاکی از آن است که عوارض پوستی ناشی از کرونا بعد از چند ماه از بین می رود.

عوارض پوستی همچنان می تواند خود را به عنوان یکی از علائم وجود داشتن کرونا در بدن فرد نشان بدهد.

تب ، لرز، سرفه، خستگی، گلودرد، بدن درد، سردرد، گرفتگی بینی و از دست دادن حس بویایی و چشایی از جمله علائم مرسوم کرونا هستند اما علائم دیگری نظیر قرمز شدن نوک انگشتان نیز می تواند از دیگر علائم به شمار برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها