کریستیانو رونالدو در اینستاگرام خود مطالبی نوشت که مشکوک به نظر می رسد.
کد خبر: ۱۲۷۳۲۳۶

به گزارش جام جم آنلاین ، رونالدو بعد از قهرمانی با یوونتوس در سری آ و البته حذف با همین تیم از لیگ قهرمانان اروپا پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد تا تمام رسانه های ایتالیایی از تصمیم او برای جدایی از فوتبال ایتالیا خبر بدهند.

رونالدو نوشت:

فصل دیرتر از حد معمول، اما سریع تر از آنچه انتظار داشتیم برای ما تمام شده است. اکنون زمان فکر کردن و تجزیه و تحلیل فراز و نشیب ها است، این تنها داشتن این تفکر انتقادی باعث پیشرفت شما می شود.

باشگاه بزرگی مانند یوونتوس همیشه باید مثل بهترین های جهان فکر کرده و مانند بهترین های دنیا عمل کند تا ما بتوانیم خود را یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه های جهان بدانیم. قهرمانی دوباره در سری آ در این سال سخت کاری است که ما بسیار به آن افتخار می کنیم.

به شخصه، به ثمر رساندن 37 گل برای یوونتوس و 11 گل برای تیم ملی پرتغال باعث شده من به دنبال تجدید دوباره میل به پیروزی و جاه طلبی بیشتر برای پیشرفت همیشگی در آینده خود باشم، اما هواداران همیشه خواسته های بیشتری از ما دارند و ما نیز باید این انتطارات را برآورده کنیم و همیشه باید حداکثر انتظار را از خودمان داشته باشیم. این تعطیلات کوتاه به همه ما اجازه می دهد بهترین تصمیم را برای آینده بگیریم و دوباره قوی تر و متعهد تر از همیشه عمل کنیم. به زودی شما را خواهم دید.

 

پیغام مشکوک کریستیانو رونالدو (عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها