سلام ای آفتابی روشن

شب قبل را که خوابیدیم فکرش را نمی‌کردیم صبح روز بعد که دیروز باشد، این‌چنین خورشید سایه لطفش را روی تهران بگستراند. لاجرم میرداماد و تحریریه جام‌جم هم از این روز صاف و آفتابی با هوای پاک و نسیم سرد پاییزی بی‌نصیب نبود.
کد خبر: ۱۲۴۱۴۰۴

اجمالا که سطرهای این ستون در حال نگارش است، بخش زیادی از فضای تحریریه به لطف نور خورشید، حسابی روشن و دل‎‌باز شده و حسابی روزهای دلگیر ابری چند روز قبل را تلافی کرد. خلاصه که الان که دیروزِ امروز باشد، خیلی اوضاع بر وفق مراد است.
و اما بعد... اجازه بدهید از همین صفحه شروع کنیم. بخشی از صفحه امروز ما بر‌‌می‌گردد به گزارشی که 17 آذرماه درباره سرمایه‌گذارهای پروژه سینمایی «مست عشق» منتشر کردیم. حالا هم روابط‌عمومی پروژه جوابیه‌ای برایمان فرستاده و درباره بعضی نکاتی که در گزارش منتشر کرده بودیم، توضیحاتی داده‌اند. ضمن این که از پاسخگویی عوامل ممنون و متشکر هستیم، ولی خب توضیحاتی داشتیم که در زیر همین جوابیه ذکر کرده‌ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.
ساناز قنبری خبرنگار پرتلاش سینمایی گروه در صفحه 11 سینمایی امروز رفته سراغ گفت‌و‌گو با عبدا... باکیده. قضیه از این قرار است که کانون کارگردانان سینمای ایران در ضمن برنامه‌ای می‌خواهد از این کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر کند. قنبری هم فرصت را مناسب دیده و رفته سراغ باکیده و یک گپ و گفت مفصل را با او ترتیب داده. گفت و گوی پرتیتری که انصافا تیتر گرفتن از آن برای هر کسی مشکل بود.
آذر مهاجر دیگر خبرنگار گروه هم که سند حوزه کاغذ و کتاب را به نام خود زده و بعضی از گزارش‌هایش حسابی سر و صدا به پا کرده امروز رفته سراغ سوژه‌ای که این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده. احتمالا شما هم در جریان یک اثر هنری هستید که یکی پیدا شده و یک موز را روی دیوار چسب زده و 120 هزار دلار فروخته. راست یا دروغ می‌گویند یکی هم پیدا شده که این پول را داده و موز را خریده و خورده. حالا مهاجر هم رفته سراغ این کارهای مثلا هنری و بررسی کرده که آخر چرا؟! اگر یادتان باشد مهاجر چند وقت قبل هم گزارشی رفته بود در همین مایه‌ها به بهانه سنگ توالتی که در خانه هنرمندان در معرض فروش قرار گرفته بود. خلاصه که گزارش امروز مهاجر را هم بخوانید که احتمالا حرف‌های بامزه و با نمکی در آن رد و بد شده.
در ادامه می‌خواستیم صفحه 12 را برای شما ارائه کنیم که دوستان صفحه‌آرا از اتاق فرمان اشاره می‌کنند ستون تمام شده و بقیه مطلب را گرد کن! پس تا فردا!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها