انجمن بین‌المللی انیمیشن فهرست نامزدهای جوایز سالانه «آنی» را با پیشتازی دو اثر پویانمایی «منجمد ۲» و «لینک گمشده» اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۳۰

آن طور که ایسنا گزارش داده، در میان نامزدهای جوایز آنی ۲۰۲۰، انیمیشن منجمد ۲ محصول دیزنی و لینک گمشده محصول استودیو لایکا به ترتیب با حضور در هشت شاخه، بیشترین تعداد نامزدی را به خود اختصاص دادند و انیمیشن «کلاوس» در اولین حضور شرکت نتفلیکس در این رویداد نیز توانست در هفت شاخه نامزد کسب جایزه شود.
اثر پویانمایی معروف داستان اسباب بازی ۴ محصول استودیو پیکسار دیزنی و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید: دنیای پنهان» محصول دریم‌ورکس نیز به همراه انیمیشن فرانسوی من بدنم را از دست دادم در شش شاخه شانس کسب جایزه دارند.
جنیفر لی (منجمد ۲)، جرمی کلاپین و کریس باک (من بدنم را از دست دادم)، سرجیو پابلوز (کلاوس)، لینک گمشده (کریس باتلر)، موکوتو شینکای (زنده ماندن با تو) نیز به عنوان نامزدهای بهترین فیلم بلند پویانمایی معرفی شده‌اند.
در بخش بهترین شخصیت آثار پویانمایی بلند نیز شخصیت‌های منجمد ۲، چگونه اژدهای خود را تربیت کنید: دنیای پنهان، کلاوس و لینک گمشده»نامزد کسب جایزه شده‌اند و در بخش بهترین موسیقی متن نیز دور، منجمد۲، من بدنم را از دست دادم:دنیای پنهان، جاسوس‌های پنهان و داستان اسباب‌بازی ۴ برای کسب جایزه رقابت می‌کنند.
در مجموع نامزدهای امسال جوایز انی در ۳۲ شاخه شامل آثار پویانمایی بلند، کوتاه، تلویزیونی، واقعیت مجازی و... معرفی شدند. مراسم اعطای جوایز آنی ۲۰۲۰ روز ۲۵ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها